Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf 2.0 GTD 184 KM
»
Paliwa drożeją... ale wysokie spalanie mnie nie grozi
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 1582 razy
Data wydarzenia: 10.05.2018
Paliwa drożeją... ale wysokie spalanie mnie nie grozi
Kategoria: podróż
Tylko ze nie zaznaczył jaka średnia predkośc z trasy. Bo 120-130 to tak "na oko".
Mój wyczyn to normalna jazda, z częstymi "depnięciami" aby uciec przed Audi A6 3.0 TDI z lewego pasa.
Poza tym jak to na autostradzie czasami 180 km/h a czasami 120 gdy kilkanaście kilometrów było ograniczenie.
Były i zwężenia czyli 80 km/h i remonty.
Przejazd dotyczył trasy z Hamburga do Katowic (okolice tych miast). temperatura wysoka ok 25 stopni, 2 osoby plus zapakowany cały bagażnik i tylne siedzenia.
Wieczorem po przybyciu na miejsce było zaledwie 16 stopni.
Średnia prędkość 102 km/h a spalanie 6,1
Gdybym stosował ecodriving pewnie byłoby 5,8.
No i należny pamiętać ze auto ma prawie 190 koni
Kto spali mniej 200 konną benzyna? O ile są na portalu właściciele takowych aut
Diesel kasuje wszystko ! To najlepsza inwestycja na ciężkie czasy, na trasy. Przy dużym zasięgu spala śmieszne ilości ropy
Ostatnia aktualizacja: 10.05.2018 19:36:35
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Pożyjemy zobaczymy, sam jestem ciekaw jak to wyjdzie w nowym aucie. Spalanie na poziomie 2 litrów chyba bardzo mało realne.
A co się tyczy aut z silnikiem diesla to trochę kilometrów nimi zrobiłem i coraz nowsze technologie były coraz bardziej awaryjne. Sam widzisz ile robię kilometrów rocznie i nie mogę sobie pozwolić na awaryjność aut. A poza tym lubię nowe wyzwania.
Zapewne wszystko co masz to ciężka praca i lata działalności firmy.
Ale czasami nerwy dają znać o sobie w komentarzach.
Może lepiej bardziej przyjaźnie.
Ja zawsze będę wykazywał wyższość silników diesla, tak uważam wiem że jestem w mniejszości.
Jedyna alternatywa zaczynają być hybrydy dlatego auto które kolega nabędzie to ciekawa technologicznie konstrukcja i jestem ciekawy jakie będa opinie z eksploatacji.
Podobny napęd ma trafić w 2019 roku do nowej trójki, później do modeli X1 i X3.
Tylko dlaczego dopiero tak późno...
Prius to największy obciach i wygląda jak kupa.
Tez umiem tak napisać personalnie.
A mój GTD jest najlepszy bo jest szybki i mało pali
Nigdy nie byłem niegrzeczny ale nie wiem z jakiej racji Ty obecnie tak nieładnie piszesz pod moim adresem
Tez mógłbym szydzić z Autobusu BMW 3 cylindrowego który kupiłeś i jakoś tego nie robię
Nowe GTI za 160 tys zl spala srednio 10-12 na setke, GTD kosztuje tyle samo i spala 5-7 na setke
Za te 160 tys mozna miec 280 konnego, rocznego Superba ktory nie chce wiedziec ile spala i jest wielki.
Lub uzywane auto z silnikiem V6, 2.8 o mocy np. 280 koni jakies duze BMW, np seria 7 ktore spala 15 a koszty serwisu sa wyzsze, pewnie bedzie mialo pewien przebieg.
Podalem 4 alternatywy. Cena ta sama. Wybralem swoja oocje
Chyba lepiej wytlumaczyc nie umiem
Koszt zakupu to jedno
A że jeżdżę 15 tys rocznie czy 20 to moja sprawa.
Inny kupuje V6 co żłopie 13 na setkę za 30 tys zł i przepala w powietrze paliwko.
Cena zakupu to jedno a spalanie drugie.
Wole dać 100 tys i ma spalać 6 litrów niż 50 tys i spalać 15 benzyny.
Takie mam podejście, może złe i nie przeliczam czy strzeli dwumas czy nie.
Bo zwariowałbym i nigdy nie kupił nic nowego ani tak wyjątkowego jak mam. Tylko 1.2 TSI bo mało jeżdżę
dla mnie auto to przyjemność, lans i radośc posiadania czegos nietuzikowego a nie Golfa comfortline 1.2 TSI korbotronik bez navi.
Zgadzam sie że Unia to Niemcy. To po prostu spisek, kartel motoryzacyjny niemieckich producentów. Mówią ze diesel zły i nagonka aby nie wpuszczać aut do centrów miast.
Zwyczajny obywatel odbiera to błędnie że każdy diesel zły i lekko spada ich sprzedaż.
Mózgi im się zlasowały i teraz mamy Euro 6a, Euro 6b, euro 6c, do 2022 roku dojdziemy do euro 6z
Kanclerz Merkel powiedziała że zakazów nie chce wprowadzać bo to ludzie maja zrozumieć to co jest nie ekologiczne i pozbyć się tych aut poniżej Euro 5. Poza tym nikt nie zmusi biednego aby kupił nowe drogie auto skoro na nie nie ma.
Ci co sie znają i maja rozum w głowie nadal kupują nowe diesle których pełno w salonach (floty, firmy, ludzie biznesu). dlatego sprzedaż marek premium audi, BMW czy modeli typu Volvo XC60, Passat Variant opiera sie gównie na dieslach.
Po prostu zamiar był dobry oczyścić miasta ze starych diesli (Euro 3,4) ale wszystko sie odwróciło przeciwko pomysłodawcom i teraz nawet plują na 4 latki spełniające euro 5.
Ale wszystko przyjmą kraje takie jak Polska, Bułgara, i Wschód Europy.
Tam niby tez mamy Unie ale tak nie wariują z normami Euro.
Po prostu Unia czyli Niemcy liczyli na zarobek, na napędzenie sprzedaży.
Za 2-3 lata silniki diesla będą czystsze niż benzynowe i trend sie odwróci - będą wpierać wszystkim ze diesle jest najlepszy.
To taka gra która opiera sie w 1/3 na praniu mózgów w 1/3 na chęci zysku a w 1/3 na ekologii
I tyle
6a, 6b, 6v.
Komu przy zdrowych zmysłach to potrzebne ?
Kto to analizuje ?
Przy kupnie, przy wyborze licza sie inne rzeczy: wyglad, cena, wyposazenie, komfort, moc silnika i spalanie.
Tak z grubsza. A nie czy Euro 6c czy 6a czy idiotyzmy eko chorych deputowanych z UE.
Ja zapewne kupujac nowe auto przy 120 czy 150 tys km pozbede sie go. Albo włoze 5 tysiaków i tez super.
Polakom wydaje sie ze jak kupia auto warte jako nowe 150 tys zl jako 8 letnie za ułamek tej ceny to utrzymanie nie powinno kosztowac.
A same opony 18 cali to ok 1800 zl. I bez wzgledu czy kupiłem nowe czy używane auto.
Oszczednosci na paliwie moge przeznaczyc na opony.
A jak wielokrotnie pisalem koszt wymiany filtrow i olejów taki jak w 15 letnim 1.9 TDI.
Koszt klocków,mtarcz tez nie rujnuje, serwis w ASO tez normalnie 600-1000 zl
Wiec nie mam zadnych mega kosztów
Niemozliwe
Żeby nie było, to silnik VW.
I od kiedy obowiasuje Euro 6 D ?
Bo nie wiem czy BMW z 2017 roku ma ta norme i czy Jaguar tez ?
Chore to
Mam Euro 6 a to jedtem zły a ten dobry to Euro 6 c tak ?
To nienormalne, to jaguarem nie wjadę do Epicentrum Berlina a tylko do centrum, a BMW może wjadę do ZOO.
Proponowałbym aby wszyscy którzy mieszają, wydziwiają i tworzą 10 norm pojechali do psychiatry !
Przecież 2 letnie auta do cholery spełniają wszystkie normy i nawet sa na gwarancji i nie maja prawa mówić że sa złe, nie ekologiczne czy srakie czy owakie. Takie zaprojektowali i sprzedali za grubą kasę !
To lobby i tak wszystkie stare diesle pojada na Wschód (do Polski tez)
Póki co niebieską umwelplakette bez problemu otrzymują silniki benzynowe począwszy od normy Euro3 czyli dla aut wyprodukowanych od 2000r. Tutaj jest przewaga zdecydowana benzyny - oczywiście w Niemczech.
Moim zdaniem stary dobry diesel skończył się na pompowtryskiwaczach i CR 1 gen. Teraz wybieram LPG.
U mnie zazwyczaj miedzy 5.9 a 6.3. No zima w miescie 7 😁
Ja mam Euro 6 czyli to co obecnie oferuja jako nowe w salonach.
Audi i BMW ma udzial w rynku aut z silnikiem diesla ponad połowe.
No ale upartosc i jiewiedza powoduje powielanie sloganow ze diesel zły.
Takie 15 letnie auto benzynowe tez emituje sporo Nox i zanieczyszczen, tez na złom
https://www.youtube.com/watch?v=7yexK3DRtSE