Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta
»
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1057 razy
Data wydarzenia: 31.03.2012
Panowie pomóżcie w diagnozie .Po odpaleniu obroty jałowe .
Kategoria: obserwacja
Po odpaleniu obojetnie czy to temperatura ujemna czy dodatnia , obroty są na poziomie około 600-700 obrotów falują , zauważyłem na filmikach niektórych użytkowników że po odpaleniu samochodu w temperaturz niskiej , mają obroty około 1000 (pewnie to automatyczne ssanie)
U mnie tego nie ma ?
Po odpaleniu obroty wachają się zawsze między 500-700 , .Trwa to dosłownie do 2 minut . Potem silnik mruczy jak złoto , a obroty nie drgają na poziomie około 700 obrotów na minutę .
Dzięki za wszystkie podpowiedzi co to moze być .
Szerokości....
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Czy aby na pewno oglądałeś filmiki diesli? Ja mam 11 letnie 1.9 dti, obroty na biegu jałowym między 600-650 (niskie, ale nie gaśnie, nawet z klimą). W tzw międzyczasie walnął mi przepływomierz, zakładałem 3 różne i nie było różnicy w obrotach. Samochód był odpalany przy -20 i również nie zauważyłem, żeby obroty szły w górę, czy w dół. Ssanie się załączało na dłużej, ale odbijało się to raczej na wyższym spalaniu niż obrotach (również przez odpięty/niedziałający przepływomierz-wtedy ssanie działa cały czas). Mój tata jeździ xsarą 2.0 hdi i w tym przypadku temperatura też nie ma wpływu na obroty.
Co do falowania to został chyba komputer, bo przyczyn może być masa.
masz tu linka tam jest temat jakie programy i też jest link do forum BMW zaloguj się a to chwila roboty i bedziesz na bierząco w tych tematach
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=65784&start=0
Pozdrawiam,chciałbym pomódz ale bmw jeszcze się niedorobiłem