Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 729 razy
Data wydarzenia: 03.06.2013
Pierwsza podróż
Kategoria: podróż
Gdy adrenalina i emocje już trochę opadły można było przejść do paru testów. Jednym z nich było spalanie. Przy pełnym obciążeniu (tylne siedzenia złożone i auto wypakowane do linii okien) spalanie przy stałej prędkości 120 km/h 3,5l to norma Jako, że znajdowałem się w Niemczech nie mogło zabraknąć sprawdzenia prędkości max ,,Helmutka" Test odbył się oczywiście na Autobahnie bez ograniczenia prędkości! Powiem tylko, że wartość deklarowana przez producenta osiągnięta została bez najmniejszego problemu, a nawet troszkę przekroczona Ponieważ była to nasza pierwsza trasa i auto było na oponach zimowych nie ,,cisnąłem" więcej (do następnej podróży do zachodnich sąsiadów oczywiście)
Prawdziwym testem jednak był odcinek 70-cio km od granicy w Olszynie do Wrocławia. Tak mowa o starej betonowej części autostrady... Ten test także prześliśjmy pozytywnie, nic nie stukało, nic nie piszczało, nic się nie tłukło i nic nie skrzypiało
Następnego dnia po dotarciu do domu ,,Helmut" został gruntownie wysprzątany, umyty i nawoskowany.
Ostatnia aktualizacja: 03.06.2013 19:46:23
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Siostra ma co prawda FAP i po 4 latach użytkowania w mieście, tylko raz zmuszona została przejść procedure wypalania, wiec zobaczymy jak będzie Na szczęście jest coraz więcej firm które profesjonalnie usuwaja ten wybryk Uni Europejskiej...
Chetnie poznam te miejsca z dobrymi częściami ale to prosze na priv co by reklam nie robić
Czyli niby CR spala mniej. Nie obawia sie kolega problemów z filtrem DPF
Zabawne jest to że takie wyniki spalania osiągajka auta klasy niższej wiec o te 0,3 na 100 km to ni ema sie co targować i biorąc pod uwage tylko zużycie paliwa brać auto kompaktowe.
No wiadomo że auta miejscie i kosztuja mniej i może tańsze w serwisowaniu.
Ale częsci do Golfa jak sie wie gdzi ekupić to sa dobre jakościowo i tanie.
He he co do citroena to w końcu "francja elegancja"
Jadąc do Niemiec warto zatankować paliwo po tej lepszej i droższej stronie bo jakość tez lepsza. Zresztą 2 ostatnie stacje przed granica po polskiej stronie to złodzieje jeśli chodzi o zawyżanie cen i jak trafi się na promocję w Niemczech to cena paliwa (i ON i Pb jest na podobnym poziomie).
A Polacy i tak stoją w kolejkach aby kupić w Polsce a nie w Niemczech.
Zużycie paliwa 3,5 litra to coś nie tak (średnie), ja nie testowałem pod kątem ekodrivingu ale na trasie przy prędkości 120 km/h to mniej niż 4,8/ 100 km nie spali (włączona klima i 2 osoby, czasem przyspieszanie).
Dane katalogowe podają że autostrada to 4,3 ale nie wiadomo jaka to prędkość.
No i podobno silniki PD są oszczędniejsze od CR ale to pewnie kwestia 0,2-3 po przecinku.
A że kolega po kilku chwilach czuł się jakby sie w Golfie urodził - taki właśnie jest Golf a nie dziwak co ma klakson w przełączniku kierunkowskazów i w tym samym miejscu włącznik świateł czy 4 oddzielne wyświetlacze jak w citroenie C4.
Też tak mam, ustawię zapiszę i są losowo.
Jak dasz edytuj ustawisz je ponownie (musisz dotknąć każde z nich lekko ruszyć) to wtedy po zapisaniu jest OK.
Czy te Niemieckie teksty na wyświetlaczu da się zmienić na Polskie?