Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 7330 razy
Data wydarzenia: 02.09.2014
Pierwsza usterka - ESP
Kategoria: awaria
Zapaliła się kontrolka ESP - w komputerze pokładowym opcja ESP jest wyłączona, a przy próbie jej włączenia po sekundzie wyłącza się ponownie (kontrolka nie gaśnie nawet na moment).
Przeskanowałem sobie auto Androidowym Torque i programem FORScan - oba wskazują zapisany błąd o symbolu C1288
Auto pracuje normalnie po za tym, że nie działa kontrola trakcji i zapewne ESP (tego drugiego nie bardzo mam jak przetestować )
ABS też jest OK
Będzie trzeba odwiedzić jakiegoś elektromechanika, aby ogarnął temat...
Ostatnia aktualizacja: 05.09.2014 20:22:49
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
"Dlaczego tak dużo? Odpowiedzią na to pytanie jest koszt baterii. Jak podaje Wall Street Journal, zestaw używany w Focusie kosztuje 12-15 tys. dolarów." (źródło:http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Ile-kosztuja-baterie-do-elektrycznych-samochodow,wid,14421662,wiadomosc.html?ticaid=11364f"
Ceny akumulatorów do hybryd są znacznie niższe, bo w hybrydzie akumulator ma znacznie mniejsze znaczenie.
W dodatku hybryda jest wstanie jeździć nawet przy dość mocno zużytym akumulatorze, którego pojemność znacznie się zmniejszyła w stosunku do pojemności pierwotnej.
A elektryk już nie.
Jak znajdę ten artykuł to Ci podeślę.
Dziennikarze dzwonili ile kosztuje zestaw akumulatorów do auta, które obecnie można kupić w promocji jako 2 letnie (ale salonowe) za 70 tys. I okazało się, że akumulatory kosztują 90 tys.
Kupujesz np. dwuletniego elektryka w promocji jako nówkę z salonu o 30 % taniej czyli powiedzmy za 70 tys., ale wiadomo baterie już nie te. Pojeździsz dwa, trzy lata to mogą całkiem paść.
A wymiana baterii to potem koszt 90 tys.
Niezłe co ?
I w ten sposób takie elektryk po 5 latach ląduje na złomie, wszystko w imię ekologii
Albo padł czujnik, albo połączenie zaśniedziało, albo masz jakąś nieszczelność.
mój błąd
no w ASO to ceny chyba wszystkiego mają ciekawe
Wszelkie informacje w Internecie wskazują, że właśnie tą pompkę będzie trzeba wymienić.. koszt spory, oby jednak coś drobnego/tańszego było... cokolwiek by to nie było wypada naprawić, tylko jeszcze nie wiem kiedy....
Obby to tylko kabelki