Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Daewoo Tico Tikuś » Pierwsza z wymaganych napraw przed przeglądem technicznym







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Daewoo Tico
  • przebieg 105 990 km
  • rocznik 2000
  • kupione używane w 2009
  • silnik 0.8
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 3945 razy
Data wydarzenia: 19.01.2010
Pierwsza z wymaganych napraw przed przeglądem technicznym
Kategoria: inne
Po wizycie na stacji kontroli pojazdów opisanej w dzienniku pokładowym:
http://www.autocentrum.pl/831-dziennik_pokladowy_daewoo_tico-3261.html
postanowiłem jednak zainwestować w Tico i oddać go w pierwszej kolejności na naprawę tylnego lewego hamulca oraz na wymianę obudowy gniazda (element przy lewarku zmiany biegów) ponieważ lewarek bardzo hałasował i aby było ciszej trzeba było go trzymać. Naprawa hamulca polegała na wyczyszczeniu bębna, szczęk oraz wymianie cylinderka który uniemożliwiał odpowietrzenie układu a także był przyczyną braku hamulca roboczego. Koszt usługi (części i robocizna) 180 zł.
Ostatnia aktualizacja: 27.01.2010 18:17:09
Dodano: 14 lat temu
Moje 3 słowa co do układu hamulcowego w Tico, a zrobiłem nim troszkę, niestety ocena 3-. I to za "jakość inżynieryjną". Nie ma możliwości nie wymieniać detali tego układu przez czas dłuższy jak 2 lata. Zawsze jakiś drobiazg. W żadnym innym samochodzie się z tym nie spotkałem, może z wyjątkiem mojego pierwszego "malucha". Ale życzę nieawaryjności :)
Dodano: 14 lat temu
Do sitnikl: Jeździłem długo za zapowietrzonym tyłem, hamował więc nie było źle, ale po wymianie płynu i odpowietrzeniu zupełnie inaczej autko hamuje i już nie muszę 2 razy wciskać pedału hamulca jak to było przed naprawą.
Dodano: 14 lat temu
Ja też mam zawsze problem z całkowitym odpowietrzeniem układu, muszę kilka razy poprawiać, żeby pedał się przestał zapadać. Może ten płyn faktycznie jest problemem.
Dodano: 14 lat temu
Do sitnikl: Z tego co widziałem przewód został stary, a wymiana przeprowadzana była u mechanika więc trudno powiedzieć jakie miał problemy. Ponoć miał problem z odpowietrzeniem układu i pompa "dziwnie" zaczęła pracować winny był płyn DOT3 więc zalecił stosowanie płynu DOT4
Dodano: 14 lat temu
Cześć, Ja tez miałem przejścia z bębnowymi hamulcami. Za każdym razem cylinderek gubił płyn i trzeba było go wymieniać. Przy okazji zawsze zmuszony byłem dawać nowy przewód miedziany, bo nie było możliwości, żeby wykręcić go jednocześnie nie niszcząc (ta końcówka z gwintem obracała się razem z całym przewodem). Ciekawi mnie czy też miałeś taki problem.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl