Wpis w blogu auta
Volkswagen Passat
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 989 razy
Data wydarzenia: 30.05.2013
pierwsza zmiana
Kategoria: zmiany w aucie

Najnowsze blogi
Dodano: 5 godzin temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
1
komentarz
Dodano: 5 godzin temu, przez Egontar
Tym razem trochę o Picadorze, który powrócił na ojcowskie łono ;) Ponownie stałem się jego współwłaścicielem razem z młodszą córą Dlatego też przed przekazaniem jej do jazdy ...
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

ważność blach zjazdowych (zólte 5 dni, czerwone misiac) masz podana w cyferkach na tym kolorowym polu. u mne to 28.05.2013
Czas na rejestrację-do do kiedy masz ważne "blachy"?
Może u Ciebie siadły nieco tylne sprężyny i rozwiązaniem byłaby wymiana na nowe. Jeśli czasem obciążasz dość mocno tył, możesz wymienić na twardsze. Innym rozwiązaniem jest regeneracja, wtedy tez istnieje możliwość utwardzenia tyłu.
Mnie bardzo podoba się zawieszenie w Citroenie C5, tylko z mojego punktu widzenia to za duży samochód, ale gdyby w kompakcie było takie zawieszenie w jakimś sensownym aucie to by był dla mnie duży plus. Ja też dość mocno obciążam auto czasem nawet ponad 500 kg, więc coś o tym wiem jak to jest jak tył za bardzo usiądzie
Zresztą kiedyś miałem okazje chwilę pojeździć takim lankiem 1.6 obniżonym przez dealera Daewoo, fakt iż to było prawie nowe auto, ale prowadził się dobrze.
Natomiast w Rio to nie bardzo, bo nawet zmniejszenie profilu opon czy zwiększenie średnicy felg, powoduje problemy z przyczepnością na nierównej nawierzchni, auto uskakuje w zakrętach, ma też problemy z hamowaniem, ABS załącza się nawet na suchym.
Raczej byłaby to katorga
Rozumiem Mata, nuba jest miękka, ma odporne i tanie w naprawach zawieszenie, ale w przypadku paska nie wiem czy to najlepszy pomysł, tym bardziej, że pasek sie przecież całkiem nieźle prowadzi, a królem ciasnych serpentyn i tak nie będzie ze względu na gabaryty i masę.