Wpis w blogu auta
Volkswagen Passat
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 966 razy
Data wydarzenia: 30.05.2013
pierwsza zmiana
Kategoria: zmiany w aucie
![:) :)](/imgs/emoticons/smile.gif)
Najnowsze blogi
Dodano: 20 godzin temu, przez Maniek1986
Jak w tytule, 11.02.2025r rodzice zakupili w salonie Cupra Gdańsk Cuprę Formentora z silnikiem 1.5 TSI 150 KM w kolorze fiord blue. Na chwilę obecną nie chcę się zbyt wiele wypowiadać o aucie, ...
8
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Maniek1986
Dawno, nawet bardzo dawno mnie tu nie było. Nawet widzę, że zaniedbałem wpis podsumowujący 4 lata Opla w rękach rodziców.
Spisywał się bardzo dobrze, no i mam nadzieję, że będzie ...
15
komentarzy
Dodano: 17 dni temu, przez jelonki
niezapomniana podróż po szwajcarskich serpentynach....
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
![Opony letnie w oponeo.pl](/imgs/oponeo-banner.jpg)
ważność blach zjazdowych (zólte 5 dni, czerwone misiac) masz podana w cyferkach na tym kolorowym polu. u mne to 28.05.2013
Czas na rejestrację-do do kiedy masz ważne "blachy"?
Może u Ciebie siadły nieco tylne sprężyny i rozwiązaniem byłaby wymiana na nowe. Jeśli czasem obciążasz dość mocno tył, możesz wymienić na twardsze. Innym rozwiązaniem jest regeneracja, wtedy tez istnieje możliwość utwardzenia tyłu.
Mnie bardzo podoba się zawieszenie w Citroenie C5, tylko z mojego punktu widzenia to za duży samochód, ale gdyby w kompakcie było takie zawieszenie w jakimś sensownym aucie to by był dla mnie duży plus. Ja też dość mocno obciążam auto czasem nawet ponad 500 kg, więc coś o tym wiem jak to jest jak tył za bardzo usiądzie
Zresztą kiedyś miałem okazje chwilę pojeździć takim lankiem 1.6 obniżonym przez dealera Daewoo, fakt iż to było prawie nowe auto, ale prowadził się dobrze.
Natomiast w Rio to nie bardzo, bo nawet zmniejszenie profilu opon czy zwiększenie średnicy felg, powoduje problemy z przyczepnością na nierównej nawierzchni, auto uskakuje w zakrętach, ma też problemy z hamowaniem, ABS załącza się nawet na suchym.
Raczej byłaby to katorga
Rozumiem Mata, nuba jest miękka, ma odporne i tanie w naprawach zawieszenie, ale w przypadku paska nie wiem czy to najlepszy pomysł, tym bardziej, że pasek sie przecież całkiem nieźle prowadzi, a królem ciasnych serpentyn i tak nie będzie ze względu na gabaryty i masę.