Wpis w blogu auta
Dacia Lodgy
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 2625 razy
Data wydarzenia: 05.09.2014
Pierwsze usterki
Kategoria: serwis
1. Duszenie się przy przyśpieszaniu na gazie - naprawione po kilku wizytach w ASO.
2. Paląca się ciągle lampka kontroli układu oczyszczania spalin - wynikało z pkt.1. Podczas montażu gazu nie została wgrana odpowiednia mapa ustawień do modelu Lodgy - naprawione.
3. Stukanie z przodu i z tyłu przy przejeżdżaniu przez śpiących policjantów. - Naprawione !!!!! Szybko i sprawnie.
4. Głośne klekotanie przy oczekiwaniu na przełączenie na gaz - TTTM( Ten Typ Tak Ma )
4) Ciężko zamykające się drzwi. TTTM
5) Niewydolna klimatyzacja. Mam obserwować
6) Odpadający zderzak - ASO twierdzi, że to moja wina, pomimo tego, że na zderzaku brak śladów działania siły zewnętrznej. No cóż naprawiłem sam
7) Urwana uszczelka z tyłu - naprawili w ASO.
8) Bujany fotel kierowcy - czekam na naprawę w ASO.
9) Odpadający uchwyt od regulacji fotela kierowcy - naprawili w ASO !!! Widać to samo na teście http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/wideotesty/dacia-lodgy-1-5-dci-110-km-2014-test-autocentrum-pl/ w 5:45.
10) Błędne wskazania poziomu paliwa - skacze losowo wskazanie poziomu benzyny - jeszcze nie zgłaszane w ASO.
Auto jest wygodne i spełnia zadanie auta dla 7 osób, a w tym celu zostało kupione.
Ostatnia aktualizacja: 05.09.2014 23:30:52
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
W Dokkerze też muszę mocniej trzasnąć, ale jest to spowodowane szczelnością i małą kubaturą auta. To samo miałem w kangoo robi się "poducha powietrzna" i odpycha drzwi jeśli reszta jest zamknięta...
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...
A reszta łącznie z toyotą (design i jakość lipa, słabe silniki) oraz nawet koncernem vw (silniki problemowe) to nie ma gwarancji że dobre.
Ale ja i tak zgodnie z gustem i jakością wybieram to co mam.
W jakiej cenie auta się teraz nie psują i nie rdzewieją?
Pomijając hybrydy i Lexusa
Oburza Cię, że porównuje Mercedesa do Dacii, bo to przecież klasa premium.
Ale dla ludzi, którzy mieli kontakt z klasą premium z lat 80 czy 90, taki nowy Mercedes wcale się od Dacii specjalnie nie różni.
Niektóre wersje mają nawet te same silniki, wiele części jest wyprodukowanych w tych samych, koreańskich czy chińskich fabrykach. Psuje się jak Dacia, więc dlaczego nie można go porównać do Dacii?
Tylko dlatego, że kosztuje więcej?
A może dlatego, że ma lepsze plastiki, skórę, luksusowe wykończenie i lepiej wygląda?
No bo chyba nie z powodu znaczka.
Ja inaczej niż Ty postrzegam po prostu klasę premium i dla mnie nowy Mercedes się do niej po prostu już nie zalicza i dlatego nie widzę w tym nic niestosownego by go z Dacią porównać.
Problemy typu źle działająca klima i ciężko zamykające się drzwi świadczą o tym że niestety Dacia to lipa.
Lubiłem tą firmę i szanowałem bardziej niż renault ale czytając ten wpis załamałem się.
Słychać tez ze te auta rdzewieją-nie wiem czy to prawda.
Cóż jakość ma swoją cenę.
Powodzenia życzę
ps. coś Ty się tak uczepił BMW? Przecież ono nie jest tematem tej rozmowy. Skąd Ci się to wzięło? A zresztą.... Bywaj!!!
http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/ford-focus/zakup-po-niemal-5-miesiacach-poszukiwan-25320/
A co do BMW to kiedyś byłem fanem tej marki, jeździłem kilkoma e21 z czego jedno miałem przez 2 lata, niemal wszystkimi wersjami e30 z czego jedno też miałem przez dwa lata, kilkoma e36 i e46 też.
I jak dla mnie e30 było najlepsze, potem e21, e36 to był już niestety pomost między historią a przyszłością 3 która miała nadejść wraz z e46, które niewiele ma wspólnego z historią tego modelu. To tak jak z Lancią Delta, nazwa pozostała ta sama, ale nowa Delta to już zupełnie inne auto.
Raz w życiu miałem okazję prowadzić HF Integrale i nigdy tego nie zapomnę, czego na pewno nie może powiedzieć żaden obecny użytkownik Delty. Teraz to po prostu kompakt na bazie Fiata z nieco lepszymi materiałami w środku.
A ten przynajmniej jeździ i póki co nie ląduje na lawecie.
Więc w tej kategorii można go porównać.
A kupując auto w tym budżecie czy to niemieckie, japońskie czy koreańskie wcale nie mamy pewności, że będzie ono bezawaryjne.
Porozmawiaj też sobie z właścicielami BMW wyposażonymi w silnik 2.0 d szczególnie w wersji N47 to też dowiesz się co myślą o niemieckiej technologi premium.
Czy ty uważasz, że niemieckie auta segmentu premium za prawie pół baniaka można porównać do tego czegoś... Miałeś kiedyś do czynienia z samochodem za 400 tys? Nie porównuj "niemca" za 400 do Daci.
A póki co szerokości Tobie życzę i zadowolenia z autka
Oshalom
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...
Zbyt duza ilosc awarii jak na nowe auto. Za kilkadziesiat tysiecy pojda amory czy lozyska w kolach ( standard w nowszych Renault). Moga zaczac sie tez problemy z ich wspaniala elektronika. No ale wtedy autko bedzie juz po gwarancji.