Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1210 razy
Data wydarzenia: 04.11.2011
Pierwszy 1000 km na gazie
Kategoria: obserwacja
Na chwilę obecną mogę napisać tylko, że jeździ się tanio

Silnik mocy nie stracił i nie prycha na inne paliwo.
Przełącza się na gaz jak osiągnie 20 stopni (a nie 26 jak pisałem wcześniej) czyli w obecnych warunkach około 1-2 minuty po starcie silnika. Sama zmiana jest nieodczuwalna, zarówno na postoju jak i podczas jazdy
Jedyne, do czego mogę się "przyczepić" to lekko rozjechane mapy wtrysków benzyny: przy odpalaniu na zimnym silniku potrafi się zadławić. Po minucie już wszystko jest OK.
Jutro wizyta kontrolna u mechanika, który zakładał gaz. Przy okazji wyreguluje mapy wtrysków.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
14
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
17
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

wszystko jest w porządku.
Z tego co widzę to Twoim profilu gazu nie posiadasz, ale z miejsca określasz, że coś jest "gówno". Zerowe doświadczenie i informacje wyczytane z forów i usłyszane od kolegów nie robią z Ciebie fachowca.
A to, że kilka osób myśli tak jak Ty, nie oznacza że jest to już określone jako prawidłowy tok myślenia.
"nara"
Gość który zakładał LPG, robi instalacje więc się zna. Nie jest zimno, więc na razie tak ustawił. Nie żałuję 2 setek paliwa, tylko wierzę w fachowość instalatora, która mnie nigdy nie zawiodła.
Wcześniej się nasłuchałem bajek o "Ford g***o wort" - bzdura. Jeździłem Mundkiem ponad 2 lata - bezawaryjnie.
Potem słyszałem że "Fiat jego brat" - kolejna bzdura. 3 lata bez większych problemów.
Ostatnio słyszałem "fachowe" opinie o tym, że LPG nie pasuje do Zetec'ów, że wręcz tylko założę i już mogę zmieniać silnik.
Osobiście uważam, że powyższe (i inne) "prawdy objawione" które wypowiadają "fachowcy" typu: "ja osobiście nie sprawdziłem, ale inni mówili" są nic nie warte.
I tak samo traktuję wypowiedzi typu "20 stopni to za mało". Od tego są fachowcy, którzy się tego uczą, żeby robili co do nich należy.
A fachowiec nie nazywa się Mundry Kaziu... nawet nie Kaziu
Poczytałem również, zgodnie z Twoją sugestią, tak na szybko informacje o temp. przełączania... między innymi na forum związanym z LPG.. i nie uwierzysz. Bardzo dużo osób ma na STAGach ustawione 15-20 stopni i jakoś nie narzekają. Trafiali się nawet tacy, co mają 5 stopni.
Z innych wyguglowanych stron temp. przełączania wynosi od około 15 do nawet 40 stopni z medianą ustawioną w okolicy właśnie 20-25 stopni.
W Fiacie 2 zimy odpalałem na LPG i nigdy nie miałem problemu.
PS: chcecie pogadać ze sobą - poszukajcie miejsca do czatu. tu proszę o wpisywanie opinii a nie wymienianie się swoimi wiadomościami.
Może częstsze odpalanie w taki sposób dopiero szkodzi, szczególnie w zimie.
Ale wątpię,że właściciel tego auta się zgodzi na takie coś...przecież to ze 2 setki więcej paliwa spali zanim złapie tą temperaturę i przełączy na gaz...-wiesz ile to jest kasy??