Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Zafira » Pierwszy poważny problem







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Opel Zafira
WWE
Jeździ: Opel Zafira
Wcześniej jeździł: Mazda 323, Opel Vectra, Volkswagen Passat
  • przebieg 157 210 km
  • rocznik 2006
  • kupione używane w 2009
  • silnik 1.9 CDTI ECOTEC
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 4680 razy
Data wydarzenia: 03.01.2011
Pierwszy poważny problem
Kategoria: inne
Wczoraj pojechałem do mechanika aby zobaczył i usunął wyciek płynu od wspomagania. Sam próbowałem naprawić wymieniając oringi w pompie wspomagania ale nieskutecznie.
Dzisiaj rano otrzymałem telefon od mechanika że płyn wycieka z przekładni kierowniczej (maglownica) i co gorsze z takiego miejsca że nie da się go uszczelnić. Na dodatek ciężko dostać jest taką maglownicę w normalnym sklepie z częściami. Próbowałem ustalić numer części ale nie jest to takie łatwe jak przypuszczałem.
Szukając nowej przekładni znalazłem warsztat regenerujący stare i się zastanawiam czy opłaca się kupić nową skoro przymierzam się do spieniężenia Zafiry.
Nowa kosztuję ok, 1200 - 1400zł identyczna jak moja
regeneracja od 300 - 650zł

Czekam na jakieś podpowiedzi co z tym fantem zrobić wymieniać czy regenerować?
Dodano: 14 lat temu
Z tą sprzedażą to nie jest jeszcze na 100% pewne. Jak w tym roku nie to w następnym, ale do Euro 2012 chce mieć coś nowego. Nawet jak nie będę kupować nowej fury w tym roku to nie przepuszczę nowej Zafirze :)
Jedynie Passata trzymałem tak długo bo miałem spore wydatki w trakcie użytkowania: ocieplenie aktualnego domu, grunty pod nowy i letniskowy, nowa instalacja CO2
Dodano: 14 lat temu
Nie zastanawiaj się, regeneruj. Tym bardziej ze auto na sprzedaż
Dodano: 14 lat temu
Biorąc pod uwagę że zamierzasz biadaczke pogonić to regeracja, jesli chciałbyś ją jeszcze zostawić to nowa część, podobno masz już dla niej włascicielam w rodzinie :-) Pozdrawiam i szerokości
Dodano: 14 lat temu
Auto ma na 100% przebieg realnym, maglownica wygląda jak nowa.
Osobiście też myślę nad regenerowaną. Mam zamiar sprzedać Zafirę ale nie wiem jeszcze czy starczy mi kasy na nową furę + wybudowanie domu. To jest temat do przemyślenia.
Jeżeli 40kkm wytrzymuję regenerowana to chyba oddam swoją do naprawy.
Dodano: 14 lat temu
Wymienić na regenerowaną. Tym bardziej, że chcesz popchnąć auto. Ja jeżdżę na regenerowanej już 40kkm i nic się nie dzieje puki co...
Dodano: 14 lat temu
Do pioneerek: to już nie te czasy, że wszystko wytrzymuje 300kkm. Ja znam przypadek, że w nowej Subaru Tribece wymieniali maglownicę na gwarancji, przebieg na pewno poniżej 50kkm. Najgorsze w tym przypadku było to, że trzeba było czekać na nią około miesiąca, bo ściągali ją z Japonii :)
Dodano: 14 lat temu
mysle ze smialo mozesz brac taka po regeneracji. zmienialem maglownice kiedys tam juz dawno temu w calibrze ... dziwne tylko ze padla maglownica po przebiegu zaledwie 150 tys ... normalnie zywotnosc takiego ukladu to okolo 300-400 tys km ... no chyba ze auto ma przejechane wiecej.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl