Wpis w blogu auta
Opel Zafira
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 4726 razy
Data wydarzenia: 03.01.2011
Pierwszy poważny problem
Kategoria: inne
Dzisiaj rano otrzymałem telefon od mechanika że płyn wycieka z przekładni kierowniczej (maglownica) i co gorsze z takiego miejsca że nie da się go uszczelnić. Na dodatek ciężko dostać jest taką maglownicę w normalnym sklepie z częściami. Próbowałem ustalić numer części ale nie jest to takie łatwe jak przypuszczałem.
Szukając nowej przekładni znalazłem warsztat regenerujący stare i się zastanawiam czy opłaca się kupić nową skoro przymierzam się do spieniężenia Zafiry.
Nowa kosztuję ok, 1200 - 1400zł identyczna jak moja
regeneracja od 300 - 650zł
Czekam na jakieś podpowiedzi co z tym fantem zrobić wymieniać czy regenerować?
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
17
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
24
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Jedynie Passata trzymałem tak długo bo miałem spore wydatki w trakcie użytkowania: ocieplenie aktualnego domu, grunty pod nowy i letniskowy, nowa instalacja CO2
Osobiście też myślę nad regenerowaną. Mam zamiar sprzedać Zafirę ale nie wiem jeszcze czy starczy mi kasy na nową furę + wybudowanie domu. To jest temat do przemyślenia.
Jeżeli 40kkm wytrzymuję regenerowana to chyba oddam swoją do naprawy.