Wpis w blogu auta
Mazda 626
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 756 razy
Data wydarzenia: 13.04.2014
Pierwszy sezonowy zakup
Kategoria: inne
Cel osiągnięty bo chciałem żeby felgi delikatnie wystawały poza obrys, nie spodziewałem się jednak że kupię 8j (w ogłoszeniu było 7j) ale po wstępnej przymiarce postanowiłem, że kupuję. Ze względu na szerokość felgi niestety konieczne będzie kupno twardszych amorków gdyż niestety na chopkach opona dobija do błotnika gdyż autko siedzi na springach -40. Drugą opcją jest wymiana opon na węższe żeby zrobić naciąg, co nie wchodzi w rachubę bo te co są mają ok 6-7mm a trzecią opcją zrobienie negatywu ale to też nie wyglądałoby za dobrze. Zapewne więc w aucie już niedługo pojawią się b6 aby usztywnić zawieszenie.
Ostatnia aktualizacja: 13.04.2014 11:14:46
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Do Bonkalski: W BMW e30 miałem pełną regulację tutaj się okazało, że niestety nie ma. Gościu, który się tym zajmuje powiedział, że może rozwiercić dziurę amorka tak żeby regulować całą lagę jednak ciężko będzie uzyskać całkowite schowanie opony w błotnik.
Do girnal: Kontynuując wypowiedź, będę robił błotniki i wymieniał progi, ogólnie cała Mazda idzie do kompletnej rozbiórki. Będę starał się wyplenić rudego co proste nie będzie i wygłuszyć cały samochód bo głośniej w nim niż w BMW a auto znacznie cichsze. Co do błotników to skoro je będę robił to myślałem o wyciągnięciu ich trochę, na tyle żeby przy negatywie jednak opona się schowała. No ale pożyjemy, zobaczymy.
Według mnie na polskie dziury 45 to minimum które daje spokojna głowę.
Felgi ładne, ciekawe ile sobie liczą za renowację kompletu