Wpis w blogu auta
Mazda 626
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 795 razy
Data wydarzenia: 13.04.2014
Pierwszy sezonowy zakup
Kategoria: inne
Cel osiągnięty bo chciałem żeby felgi delikatnie wystawały poza obrys, nie spodziewałem się jednak że kupię 8j (w ogłoszeniu było 7j) ale po wstępnej przymiarce postanowiłem, że kupuję. Ze względu na szerokość felgi niestety konieczne będzie kupno twardszych amorków gdyż niestety na chopkach opona dobija do błotnika gdyż autko siedzi na springach -40. Drugą opcją jest wymiana opon na węższe żeby zrobić naciąg, co nie wchodzi w rachubę bo te co są mają ok 6-7mm a trzecią opcją zrobienie negatywu ale to też nie wyglądałoby za dobrze. Zapewne więc w aucie już niedługo pojawią się b6 aby usztywnić zawieszenie.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją.
Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć.
Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
9
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
6
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Tym razem trochę o Picadorze, który powrócił na ojcowskie łono ;) Ponownie stałem się jego współwłaścicielem razem z młodszą córą Dlatego też przed przekazaniem jej do jazdy ...
4
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Do Bonkalski: W BMW e30 miałem pełną regulację tutaj się okazało, że niestety nie ma. Gościu, który się tym zajmuje powiedział, że może rozwiercić dziurę amorka tak żeby regulować całą lagę jednak ciężko będzie uzyskać całkowite schowanie opony w błotnik.
Do girnal: Kontynuując wypowiedź, będę robił błotniki i wymieniał progi, ogólnie cała Mazda idzie do kompletnej rozbiórki. Będę starał się wyplenić rudego co proste nie będzie i wygłuszyć cały samochód bo głośniej w nim niż w BMW a auto znacznie cichsze. Co do błotników to skoro je będę robił to myślałem o wyciągnięciu ich trochę, na tyle żeby przy negatywie jednak opona się schowała. No ale pożyjemy, zobaczymy.
Według mnie na polskie dziury 45 to minimum które daje spokojna głowę.
Felgi ładne, ciekawe ile sobie liczą za renowację kompletu