Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Mazda 626 mUUćka » Pierwszy sezonowy zakup







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Mazda 626
KR
Wcześniej jeździł: Ford Sierra, BMW Seria 3 BeNemka
  • przebieg 203 221 km
  • rocznik 2000
  • kupione używane w 2012
  • silnik 2.0 TD
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 756 razy
Data wydarzenia: 13.04.2014
Pierwszy sezonowy zakup
Kategoria: inne
Wczoraj zakupiłem felgi 17' 8j et35 do mojej Mazdy. Felgi to Borbety a oponki na nich to 205/45 z przodu i 215/40 z tyłu. Zapewne zanim sezon zacznie się na dobre felgi trafią jeszcze do regeneracji ale puki co są założone takie jakie kupiłem.

Cel osiągnięty bo chciałem żeby felgi delikatnie wystawały poza obrys, nie spodziewałem się jednak że kupię 8j (w ogłoszeniu było 7j) ale po wstępnej przymiarce postanowiłem, że kupuję. Ze względu na szerokość felgi niestety konieczne będzie kupno twardszych amorków gdyż niestety na chopkach opona dobija do błotnika gdyż autko siedzi na springach -40. Drugą opcją jest wymiana opon na węższe żeby zrobić naciąg, co nie wchodzi w rachubę bo te co są mają ok 6-7mm a trzecią opcją zrobienie negatywu ale to też nie wyglądałoby za dobrze. Zapewne więc w aucie już niedługo pojawią się b6 aby usztywnić zawieszenie.
Ostatnia aktualizacja: 13.04.2014 11:14:46
Dodano: 10 lat temu
Do MaArek77: Można zakładać, muszą być jednakowe na osi.

Do Bonkalski: W BMW e30 miałem pełną regulację tutaj się okazało, że niestety nie ma. Gościu, który się tym zajmuje powiedział, że może rozwiercić dziurę amorka tak żeby regulować całą lagę jednak ciężko będzie uzyskać całkowite schowanie opony w błotnik.

Do girnal: Kontynuując wypowiedź, będę robił błotniki i wymieniał progi, ogólnie cała Mazda idzie do kompletnej rozbiórki. Będę starał się wyplenić rudego co proste nie będzie i wygłuszyć cały samochód bo głośniej w nim niż w BMW a auto znacznie cichsze. Co do błotników to skoro je będę robił to myślałem o wyciągnięciu ich trochę, na tyle żeby przy negatywie jednak opona się schowała. No ale pożyjemy, zobaczymy.
Dodano: 10 lat temu
Do giernal: własnie to miałem pisac;P
Dodano: 10 lat temu
Felgi fajne, ale zacznij od ogarnięcia rdzy na nadkolu. ;)
Dodano: 10 lat temu
Do NeMeSiS: Będzie ci cholernie ciężko to schować, bo fele wystają grubo. Nie wiem jak w Mazdach, ale np. w BMW E36 jest pełna regulacja kąta pochylenia, trzeba tylko kupić śrubę mimośrodową od "piątki", może u ciebie jest podobnie.
Dodano: 10 lat temu
Nie wiem czy można zakładać z przodu i z tyłu inny profil opony. Nie będzie to źle wyglądać ?
Według mnie na polskie dziury 45 to minimum które daje spokojna głowę.
Felgi ładne, ciekawe ile sobie liczą za renowację kompletu
Dodano: 10 lat temu
No właśnie zastanawiałem się też nad b8 i jednak delikatnym negatywem żeby chociaż troszkę oponę z tyłu schować, każdy mm się liczy.
Dodano: 10 lat temu
B6 nie są aż tak twarde, lepiej wsadź B8 albo regulowane Koni Sport
Dodano: 10 lat temu
twardsze amory niewiele pomoga, bedziesz musial auto z gleby podniesc
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl