Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Fiat Stilo MultiWagon W.O.L.F
»
Piszczenie na jałowym i wycie podczas jazdy
Wpis w blogu auta
Fiat Stilo
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 4826 razy
Data wydarzenia: 16.07.2011
Piszczenie na jałowym i wycie podczas jazdy
Kategoria: awaria
Podczas pracy samochodu siedząc w kabinie słychać dziwne popiskiwanie, podczas jazdy ten sam dźwięk staje się jeszcze bardziej nieznośny.
Po ściągnięciu paska wielorowkowego problem występuje w dalszym ciągu. Wina leży zatem albo na pasku rozrządu, ale jeszcze gdzieś indziej.
Nie wiem czy to nie zacierająca się pompa wody, bo doświadczam od czasu do czasu również spadków obrotów jakby pojawiał się jakiś dodatkowy opór.
Wymieniałem również łożysko w przednim kole - brak poprawy, piszczy dalej.
Kończą mi się powoli pomysły, może ktoś z kolegów miał podobny przypadek świergolenia na wolnych obrotach, oraz wycie na większych ?
Dźwięk z świergolenia na biegu jałowym:
Ostatnia aktualizacja: 16.07.2011 19:43:41
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
73
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez MarcinGP
Zgodnie z prośbą Twórcy, pomysłodawcy, ojca tego portalu przez duże "T", a może pomysł przez "P", ojca przez "O" - analogicznie jak "OFF", (to chyba logiczne), czyli naszego "znachora - ...
76
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Niestety poprawy brak. Efekt świergolenia występuje nadal.
Może być też tak (ja mam tak w Astrze III) ze jezeli panuje duzy upal (ok 30st C) to sprezarka wykonuja tak ostra prace (duza roznica temperatur) ze az cala piszczy i wyje ze silnikiem. Gdy temp spada kilka stopni piski/wycia znikaja.
Jako ze sprezarka wlacza sie i wylącza stad te zmiany obrotów i narastający opór na silniku.
Ewentualnie masz za duzo/malo czynnika gdy ostatnio uzupelniales po wymianie lozyska.
Tak to sobie tlumacze w racjonalny sposob :D
jedynie piszczał mi Clio gdy wymieniłem nowy pasek klinowy
i przestało po ile 700km.
Jeśli masz atlernator to sprawdz czy nie masz
czasami za mocno pasek klinowy jak będziesz miał za mocno to przekręć od atlernatora i wymień też rolki.