Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Hyundai i10 N line - 2022
»
Plusy ujemne i plusy dodatnie po 500 km
Wpis w blogu auta
Hyundai i10
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 541 razy
Data wydarzenia: 24.07.2022
Plusy ujemne i plusy dodatnie po 500 km
Kategoria: obserwacja
1. brak głośników wysokotonowych chociaż z przodu - jak można czegoś takiego standardowo nie montować
2. brak sznureczków do podnoszenia półki tylnej
3. plastik na całych bocznych drzwiach, aż sie prosi o kawałek materiału na wysokości łokcia.
4. słaby podłokietnik a w zasadzie jedynie jego namiastka
5. brak auto-hold i dosyć specyficzny asystent podjazdu, by zadziałał trzeba mocno wcisnąć hamulec mimo, że już lekkie wciśnięcie wystarcza by się nie stoczyć.
Plusy dodatnie:
1. naprawdę niezła amortyzacja i wyciszenie zawieszenia mimo twardego niskoprofilowego ogumienia, wiadomo cudów nie będzie bo mały rozstaw osi ale brak wielkiego podskakiwania przy nierównościach.
2. zaskakakująco dobrzez działający system multimedialny duży czytelny ekran, dobre rozmieszczenie funkcji, wielkość ikon. Generalnie łatwiej trafić w ikonę niź w WV bo są większe i trochę oddalone od brzegów ekranu.
3. bardzo dobrze działający Android Auto, wyszukiwanie głosowe w nawigacji oraz sporo innych aplikacji bez problemu współpracuje.
4. asystent pasa ruchu, w gofie nie mam, a tutaj jak już kamera słabie sygnał to na niewielkich łukach skręca sam.
Trochę się czepian ale byłbym skłonny dopłacić parę złotych do np. tapicerowanych bocznycvh drzwi oraz do lepszego nagłośnienia.
Ostatnia aktualizacja: 24.07.2022 17:28:47
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Bardzo porządny i wygodny samochód z rewelacyjnym silnikiem jak na tamte lata.
Zrobiłem 160 tys. w zasadzie bezproblemowo (z awarii to amortyzator tylny na gwaracji po 3 tys. się wylał i uszczelka pod pompą wspomagania chyba w 5 roku eksploatacji reszta to typowa eksploatacja).
Meganką bylismy w Barcelonie w Norwegii na NordCap o Chorwacji czy Korsyce i Sardynii nie wspominając. Wtedy jeszcze w 4 osoby z boxem na dachu.
Bardzo dobrze ją wspominam. Ale wystarczy
https://bit.ly/3Bgo3E1
Ten T-Roc to jeszcze jako tako wygląda na tle innych SUV'ów.
Dzisiaj byłem pooglądać nowości, np: Lexus NX - czas oczekiwania 10 miesięcy, jest niezły tylko ma okropny wielki, az zbyt ordynarny wystający ekran, nie trawie tego (nie żebym chciał zmienić auto).
A nowy T-Roc ma już panel klimatyzacji dotykowy.
Nie wiem czy w podobnej cenie nie byłaby skod Karok po faceliftingu ale niezbyt piękna jest i to tylko Skoda
Kolega musi zdecydować wg własnego gustu i portfela.
Ale obawiam sie ze odbiór w 2023 będzie, może to i dobrze
Druga rzecz jaką słyszałem to żeby nie kupować auto w roku 2022 bo jest kryzys półprzewodników, koncern Vw zmuszony jest zamawiać wiązki u innych dostawców niż Leoni Autokabel z Ukrainy.
Wiec jest realny spadek jakości i niepewność co do działania wszystkiego w aucie.
Ja mam auto produkowane w maju 2021 roku jeszcze na zapasach części ale później zaczęły się schody...
Jakość systematycznie spada.
Chociaż Koreańczycy podobno notują wzrosty sprzedaży i ich ten problem dotyczy najmniejszym stopniu
Rynek to dom wariatów
W przyszłym tygodniu jestem umówiony w ASO VW na wymianę oleju więc pooglądam, podotykam i podpytam za ile by się dało kupić.
Po prostu zaczynam się obawiać, że za chwilę nie będzie normalnych klasysycznych samochodów za rozsądne pieniądze.
Zamiast autobusu (Tourana) lepiej T-Roc 1.5 TSI nawet 130 koni.
Zyskał we wnętrzu na jakosci, jest zgrabny i SUV.
Tylko wygody wsiadania z przestrzenią nad głową Sportsvana nic nie pobije
Nigdy nie oczekiwałem od budżetowych aut super jakości dźwięku. Moim priorytetem zawsze były tania eksploatacja i bezawaryjność.
Natomiast brak wysokotonowych w podszybiu czy na słupkach powoduje przesunięcie sceny w dół do czego po prostu nie lubię.
Nawet w Seacie Mii można było wybrać 6 głośników (co zrobiliśmy) z czego 2 to były właśnie wysokotonowe w słupkach przednich.
Zawsze mnie trochę, bez urazy, dziwi stwierdzenie o tym słuchaniu w zaciszu domowym, dlaczego jednak nie wymagać jakieś tam w miarę przyzwoitej jakości drzwięku w aucie?
Dlatego też pośrednio wskazywałem na ten plastik na drzwiach bocznych bo to też nie służy rozchodzeniu sie dzwięku oraz pewnie jak to w tanich konstrukcjach jest brak wydzielonej obudowy głośników w drzwiach.
Ale wracając na ziemię, ma to być tani miejski samochód, który i tak w tej koniguracji kosztuje więcej niż większy brat i20 w wersji podstawowej.
Więc pewnie popyt na lepiej wykończonego i10 byłby minimalny albo żadem.
Brak sznurków to trochę żenada, pamiętam, że w Arosie też ich nie było.
A możesz zamontować sznurki własnej konstrukcji? A plastik na bokach okleić materiałem?
A co do Sportsvana to się powoli drapię w głowę czym go zastąpić i nie mam pomysłu, przez chwilę myślałem o Sportsvanie po liftingu ale już ich nie produkują. Został tylko Touran ale nie jest mi potrzebny taki autobus więc muszę zobaczyć T-Roc'ka po liftingu bo na zdjęciach wg. mnie zyskał na wyglądzie.
A poza tym jak żona ma nowy samochód to dlaczego ja nie mogę też mieć
Dlatego drażni na przykład brak głosników, czy plastik na drzwiach czy dyszel pod maską, itp.
Zrozumiałe ze auto klasy niższej i mniejsze będzie gorzej zrobione i taniej niż auto droższe klasy wyższej
Ale Hyundai zaskakuje wieloma rzeczami.
Ze zdjęć dla mnie jego wygląd i felgi to petarda oraz wnętrze i multimedia bija na głowę tandetę typu Vw Up z gołą blacha i multimediami sprzed 15 lat, co zadziwia.
Dlatego napisałem że jak ktoś miał np Vw Golfa Sportsvana a przesiadł się do Nissana Qashqaia to widzi jaka jest sporo różnica w detalach i wykonaniu czy ergonomii
Jak ktoś przesiądzie sie z innego starszego auta to ten Nissan będzie dla niego super.
Ja jestem bardzo przewrażliwiony i obecne oszczędności producentów powodują ze właściwie uznaje tylko marki premium bo one jako jedyne jeszcze spełniają oczekiwania.
Powodzenia i radości z fajnego, miejskiego auta "na czasie"