Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 633 razy
Data wydarzenia: 09.08.2013
Po fali upałów
Kategoria: inne
Moje stuki trzaski mogą pochodzić z zaworu turbiny, poczekamy pojeździmy. W upały lipcowe i sierpniowe bardzo byłem zadowolony z klimy, rozpalony samochód ładnie schładzała w kilka minut i jest skuteczna. Spalanie przy spokojnej jeździe około 5l. W sprawie trzeszczenia i chrzęstu przy przyspieszaniu byłem znów dwa razy w ASO, Panowie chyba idą złą drogą podejrzewając zawieszenie, ja uważam, że to coś w sterowaniu silnika. Nie znaleźli, usterka dalej występuje, jakby się potęgując.
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
38
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

U mnie łożysko (pp) wytrzymało 60 tys., rozrząd (łańcuchowy), nieco mniej, sprzęgło 45 tys. km. tarcze tylne poddadzą się przy jakiś 70 tys.