Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 895 razy
Data wydarzenia: 09.06.2017
Po pierwszym roku ...
Kategoria: obserwacja
W sumie to mógłbym powtórzyć to samo co napisałem przy wpisie przy 5500 km, ale trochę dodam nowych spostrzeżeń.
Ogólnie auto super, no ale co można powiedzieć po przesiadce z niższego segmentu

Ale do rzeczy.
Co do wykończenia to raczej już nie wybiorę opcji elementów plastikowych w wersji piano black - jeżeliby się chciało mieć je czyste to szmatka miałaby robotę przed każdym wyjazdem.
Z innych minusów - mógłbym się przyczepić, że w samochodzie klasy premium środkowy tunel mógłby nie trzeszczeć.
Najbardziej mi brakuje możnaby powiedzieć drobiazgu - w Trójce nie ma synchronizacji klimy pasażera ze stroną kierowcy - zawsze to miałem i teraz kręcenie dwoma pokrętłami jest trochę drażniące.
Kolejna rzecz, do której się już przyzwyczaiłem - podczas jazdy do przodu czujniki parkowania są zawsze wyłączone (automatycznie włączają się jak wrzuci się wsteczny) i jak chce się sprawdzić jadąc do przodu czy nie jest się zbyt blisko to trzeba je z łapki włączyć.
Można by powiedzieć, że samochód ma za mało mocy jak na swoją masę, ale całe szczęście z pomocą przychodzi zmiana trybu na Sport oraz przestawienie skrzyni także na tryb sportowy (zmienia się ilość biegów z 8 na 7). Charakterystyka pracy silnika diametralnie ulega zmianie.
Dodatkowym plusem trybu Sport jest wyłączenie funkcji Auto-stop, więc jak ktoś tego nie lubi można też w taki sposób go wyłączyć.
Co do wnętrza to pokrótce - w pełni spełniło moje oczekiwania - bardzo dużo miejsca, dzieciaki z tył mogą czuć się jak sporej limuzynie

A bagażnik - dostęp i pojemność w zupełności wystarczająca na długie wypady.
Długie trasy to nie problem - wyciszenie (nie licząc szumu powyżej 160 km/h - a w sumie to musiałby się przejechać ze znajomym, który ma Trójkę w sedanie czy jest ciszej) oraz komfort jazdy sprawia, że nie są męczące.
Początkowo obawiałem się, że brak podparcia lędźwiowego będzie mi doskwierał, ale okazało się, że sportowe fotele (pompowane boczki) w zupełności wystarczają.
Co do reszty - jak to roczny samochód - problemów brak

Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
38
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Trzeba zawsze jeździć na trybie sport.
A diesel i automat to nieporozumienie jak twierdzi wielu
Właśnie jeździłem takim BMW z automatem i nie umiałem wykrzesać z niego nic, bez trybu sport. Do tego to siedzenie na asfalcie i fotel z regulacja kierowcy jak kołyska a nie pełna podnoszoną.
Obrazu dopełnia tablet wystający obsługiwany pokrętłem.
I jasne aluminiowe panele które sa znacznie brzydsze niz czarny fortepian
Wolę moje GTD w manualu
Szkoda bo to dobre i zacne auto