Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Vectra Viki » Podłokietnik:)







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Opel Vectra
  • przebieg 200 171 km
  • rocznik 2003
  • kupione używane w 2012
  • silnik 1.8 ECOTEC
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 780 razy
Data wydarzenia: 15.02.2015
Podłokietnik:)
Kategoria: obserwacja
Witam, rada czy też spostrzeżenie nie przyda się wszystkim, natomiast może komuś się przyda, mianowicie jestem dość wysokim chopem, ponad 190 sprawia że nie mam kłopotu z użytkowaniem podłokietnika/ów, w VC na szczęście podłokietnik się wysuwa, teoretycznie wystarcza, w praktyce na dłuższej trasie często upewniam się czy mi się nie schował lekko, oczywiście zawsze jest wyciągnięty na maxa, wczoraj co prawda w celu zniwelowania trzeszczenia podłokietnika, postanowiłem ustrojstwo wyjąć i zabrać do domu, tam po rozebrania okazało się że mechanizm wyciągania podłokietnika jest ograniczany przez plastikową płytkę(niestety nie przywykłem do robienia zdjęć więc i tym razem niestety nie mam) okazało się że kawałek tego plastiku da się łatwo wyjąć, jest on szeroki na jakieś 5 cm. plastik jest na tyle elastyczny że da się go ciąć, ja swój na próbę skróciłem o połowę, można cały wymontować i nic się nie stanie, bo nie jest to element konstrukcyjny. trzeba brać poprawkę na fakt iż po takiej przeróbce podłokietnik wysuwając się dalej jest bardziej podatny na uginanie, przy większym nacisku mogło by się coś połamać, dla tego jest pewnie ten ogranicznik tam wstawiony, ja ważę 100kg nie oblegam podłokietnika większością swojej masy dla tego bez obaw mogłem sobie pozwolić na ta przeróbkę, efekt zauważalny od razu. jeśli komuś może się przydać ta obserwacja, z chęcią doradzę co i jak żeby nic nie uszkodzić.
Dodano: 9 lat temu
Do paolomario: tak tylko te montowane do foteli maja wadę taką że są cienkie ale to jeszcze nie jest jakaś mega wada, większą jest fakt że są mocno awaryjne, jak nie mechanizm blokujący, to się całość oberwie... podłokietnik w tunelu centralnym zazwyczaj opiera sie o ten tunel co powoduje że jest solidny;)
Dodano: 9 lat temu
Do MV-6: no podłokietnik w Insigni mnie trochę zaskoczył.. ale cóż zrobić;) no a mi nie wiedzieć czemu zawsze paru centów brakło teraz jakby jest idealnie:D
Dodano: 9 lat temu
Ja dla mnie to ta Twoja porada ukazała się za późno, nie mam już w czym dłubać.
Swoją drogą mi tam podłokietnik pasował idealnie i nie miałem poczucia braku zbyt małego zakresu regulacji ale mam złoty osiemdziesiąt wzrostu i 10 kg. wagi mniej Teraz w Insigni mam podobnie jak w VB, zero regulacji.
Dodano: 9 lat temu
Dla mnie najlepsze są takie "zintegrowane" z fotelem, chociaż te w tunelu środkowym lepiej się prezentują i są praktyczniejsze (ze schowkiem, pasażer może się też podeprzeć). Ale w Civic'u UFO to tylko dekoracyjnie był chyba, bo by się na nim oprzeć to trzeba było się niemal na bok wywracać i "na luzaka" jeździć ;)
Dodano: 9 lat temu
Do paolomario: no ja mam słuszne 193, i siedziałem już w paru mazdach z przełomu 1990/2000 - i zawsze to samo:(
Dodano: 9 lat temu
Do Kozionek: Najwidoczniej Japończycy krócej są cięci, bo zazwyczaj w opiniach ich aut przewijają się zbyt krótkie siedziska foteli, podłokietniki i tym podobne. Ja jeszcze nie narzekam, ale ktoś dłuższy to mógłby ;)
Dodano: 9 lat temu
Do paolomario: oj tak kluczowa wręcz na długie trasy, w starej Viki nie miałem, ale szybko trafiła na wyposażenie bo to jednak komfort podróżowania;) mnie zawsze zastanawiało kogo oni za model biorą do modelowania wnętrz, bo czasem podłokietniki, raczej reprezentatywne funkcje spełniają, zwłaszcza w japońcach;)
Dodano: 9 lat temu
Do kuba587: ja złego słowa na VC nie mogę powiedzieć, co prawda wymieniam to i owo ale raczej te eksploatacyjne sprawy, jedyny mankament przy 17' i obniżonym zawiasie, to wybijające się wahacze poprzeczne z tyłu, i łączniki stabilizatorów przód;] choć to też zależy od stylu jazdy;)
Dodano: 9 lat temu
Podłokietnik to ważna rzecz - zwłaszcza w trasie. Dla mnie w Civic'u był za nisko, a z kolei w X-Trail'u, który podłokietniku nie miał, fotele były tak fajnie wyprofilowane, że zapewniały równie dobre podparcie dla rąk :)
Dodano: 9 lat temu
Do Kozionek: Grunt to być zadowolonym z zakupu. Vectra która jest w mojej rodzinie sprawuje się naprawdę dobrze. Przez ostatnie 15 tys km wymieniłem jedynie przycisk od odsuwania szyby pasażera. Sam zastanawiam się nad VC albo Astrą.
Dodano: 9 lat temu
Do kuba587: ja wieloma autami jeździłem i muszę stwierdzić że VC ma wyjątkowo komfortowe podłokietniki i w drzwiach i środkowy. w VB miałem ten problem z brakiem jakiejkolwiek regulacji podłokietnika... teraz mam luksus:)
Dodano: 9 lat temu
Przez ostatni czas też miałem przyjemność pośmigać Vectrą tyle że 2002r 2.0 dti. W porównaniu do mojego Avensisa komfort większy (jeżeli chodzi o wnętrze). Ciągle nie mogę przeboleć niskiego mocowania mojego podłokietnika i brak jego regulacji. Mam 170 cm i żeby się oprzeć muszę się przechylić delikatnie na bok... A co do Vectry, dla mojego wzrostu podłokietnik wygodny nawet bez wysuwania. Jeżeli już o tym mowa. To chyba najwygodniejszy podłokietnik miałem w Mondeo mk3 w UK.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl