Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Alfa Romeo GT [2016-...]
»
Podsumowanie ostatnich miesięcy białej Alfy GT
Wpis w blogu auta
Alfa Romeo GT
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 825 razy
Data wydarzenia: 13.04.2019
Podsumowanie ostatnich miesięcy białej Alfy GT
Kategoria: serwis
- wymiana oleju (Rockoil SYNTHESIS 4 Sport 5W40)
- wymiana filtra oleju (Bosch)
- wymiana przednich i tylnych klocków hamulcowych (Steinhof SM587/2-N i SM551-N)
Olej wygrany w konkursie alfaholików, a klocki Steinhof mam już od 50 tys. km w czerwonej GT i nie mam do nich większych zastrzeżeń, więc wpadły i do białej.
03.03.2019, przy przebiegu 198 825 km, wyłączenie programowe EGR
I zupełnie tego nie brałem pod uwagę, ale okazało się, że to właśnie EGR był przyczyną znacznej utraty mocy w ostatnim czasie, także jestem bardzo zadowolony, że zdecydowałem się na jego programowe wyłączenie.
13.04.2019, przy przebiegu 202 162 km:
- wymiana łożyska prawego koła (Starline)
- wymiana osłony przegubu (GKN Lobro)
Alfa od pół roku dosyć sporo jeździ (15 tys. km), wreszcie jak na diesla przystało - wciąż jednak cieszy. Dlatego oprócz działań typowo serwisowo-eksploatacyjnych nadal mam ochotę zajmować się też mniej poważnymi rzeczami, takimi jak np. małą zmianą wyglądu przodu auta:


Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
17
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
24
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Specjalistą to ja mogę być, ale od damskiej kanalizacji.
Nie snafca, tylko flachowiec.
Spokojnie jak na wojnie, nagle jak coś pier......
Marcin nic na siłę, największy ambaras, aby dwoje chciało na raz.
Mam w tej kwestii swoje doświadczenia.
O ile wiem, Marek to już nie maleństwo i chyba też może do Ciebie wpaść, o ile tylko będzie chciał.
To i dobrze, że się ogarnąłeś.
No dobra, a już myślałem, że tęsknisz za starą studnią.
Nie załamuj mnie.
Nawet niech Ci to nie chodzi po głowie, osobiście zleciłbym obcięcie Ci parówki.
Ta, profesor anatomi porównawczej
Masz na myśli kobitkę?
W czerwonej GT mam już przejechane na tych klockach 50 tys km. Jestem z nich na tyle zadowolony, że kupiłem teraz komplet do białej. Kilka ostrych hamowań już miałem,dały radę, wolno się zużywają i do tego są w niskiej cenie. Co do porysowanych tarcz to trudno mi się wypowiedzieć, bo najczęściej to jednak tarcze rysuje piasek/kamyczki które dostają się pod klocki.
Ja EGR-ów nie potępiam jako takich, ale niestety doświadczenia z nimi mam średnie bym powiedział. W Tigrze EGR padł, w GT też, a już wcześniej był wymieniany - co ciekawe fabryczny DPF wciąż jest sprawny.
Jeżeli mam zastrzeżenia do jakiś rozwiązań producenta, szukam innych alternatyw.
Widzisz co te wodociągi robią z człowieka....
ciągle gnają do nauki, tylko z placeniem jest do dupy.
No nie, ja ich nie potępiam, ale jak wiadomo różnie one dzialają.