Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Alfa Romeo GT [2016-...]
»
Podsumowanie ostatnich miesięcy białej Alfy GT
Wpis w blogu auta
Alfa Romeo GT
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 796 razy
Data wydarzenia: 13.04.2019
Podsumowanie ostatnich miesięcy białej Alfy GT
Kategoria: serwis
- wymiana oleju (Rockoil SYNTHESIS 4 Sport 5W40)
- wymiana filtra oleju (Bosch)
- wymiana przednich i tylnych klocków hamulcowych (Steinhof SM587/2-N i SM551-N)
Olej wygrany w konkursie alfaholików, a klocki Steinhof mam już od 50 tys. km w czerwonej GT i nie mam do nich większych zastrzeżeń, więc wpadły i do białej.
03.03.2019, przy przebiegu 198 825 km, wyłączenie programowe EGR
I zupełnie tego nie brałem pod uwagę, ale okazało się, że to właśnie EGR był przyczyną znacznej utraty mocy w ostatnim czasie, także jestem bardzo zadowolony, że zdecydowałem się na jego programowe wyłączenie.
13.04.2019, przy przebiegu 202 162 km:
- wymiana łożyska prawego koła (Starline)
- wymiana osłony przegubu (GKN Lobro)
Alfa od pół roku dosyć sporo jeździ (15 tys. km), wreszcie jak na diesla przystało - wciąż jednak cieszy. Dlatego oprócz działań typowo serwisowo-eksploatacyjnych nadal mam ochotę zajmować się też mniej poważnymi rzeczami, takimi jak np. małą zmianą wyglądu przodu auta:
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Specjalistą to ja mogę być, ale od damskiej kanalizacji.
Nie snafca, tylko flachowiec.
Spokojnie jak na wojnie, nagle jak coś pier......
Marcin nic na siłę, największy ambaras, aby dwoje chciało na raz.
Mam w tej kwestii swoje doświadczenia.
O ile wiem, Marek to już nie maleństwo i chyba też może do Ciebie wpaść, o ile tylko będzie chciał.
To i dobrze, że się ogarnąłeś.
No dobra, a już myślałem, że tęsknisz za starą studnią.
Nie załamuj mnie.
Nawet niech Ci to nie chodzi po głowie, osobiście zleciłbym obcięcie Ci parówki. Zostałaby Ci tylko wtedy miłość platoniczna.
Ta, profesor anatomi porównawczej
Masz na myśli kobitkę?
W czerwonej GT mam już przejechane na tych klockach 50 tys km. Jestem z nich na tyle zadowolony, że kupiłem teraz komplet do białej. Kilka ostrych hamowań już miałem,dały radę, wolno się zużywają i do tego są w niskiej cenie. Co do porysowanych tarcz to trudno mi się wypowiedzieć, bo najczęściej to jednak tarcze rysuje piasek/kamyczki które dostają się pod klocki.
Ja EGR-ów nie potępiam jako takich, ale niestety doświadczenia z nimi mam średnie bym powiedział. W Tigrze EGR padł, w GT też, a już wcześniej był wymieniany - co ciekawe fabryczny DPF wciąż jest sprawny.
Jeżeli mam zastrzeżenia do jakiś rozwiązań producenta, szukam innych alternatyw.
Widzisz co te wodociągi robią z człowieka....
ciągle gnają do nauki, tylko z placeniem jest do dupy.
No nie, ja ich nie potępiam, ale jak wiadomo różnie one dzialają.