Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6
»
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Wpis w blogu auta
Audi A6
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 2753 razy
Data wydarzenia: 07.11.2014
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Kategoria: inne
Tak panowie, wstyd się przyznać ale zrobiłem już 7 tys. km bez tej nasadki, gdybym złapał gumę miałbym niezły problem
Panowie uczciwie oznajmili, że 50% klientów, którzy chcą kupić nasadkę mają ją gdzieś w samochodzie, sprawdzili kilka miejsc, gdzie mogła by być ale niestety i oni jej nie znaleźli
Przewertowali dwa etui z wzornikami nasadek i znaleźli odpowiadającą, ale okazało się, że już przestali je produkować i nie mogę jej zamówić.
Na szczęście zaoferowali, że jak zaopatrzę się w inne śruby to mogę podjechać w każdej chwili, aby użyczyli mi nasadki-wzornika do zdjęcia aktualnych śrub antykradzieżowych.
Podsumowując nie muszę kombinować z rozwierceniem śrub aby się ich pozbyć, a salon Audi bardzo rzetelnie i pozytywnie mnie obsłużył i zaoferował pomoc, pomimo, że nie przyszedłem kupić auta
Jeszcze dziś kupię inne śruby zabezpieczające, także ten malutki brak w wyposażeniu uważam za uzupełniony
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2014 15:24:22
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Otóż mam przyjemność i zaszczyt posiadać salonowe audi a4 b6 z 2004 roku oraz passata b5.5 z 2002 oba w 1.9 tdi, w tym passat ma tiptronika, a audi quattro.
W audi a4 tylne tarcze wymieniłem po 290 tysiącach, pojeździłyby jeszcze troszkę, ale robiłem wszystkie tarcze.
W passacie b5.5 z racji tiptronika, przy 280 tysiącach trzeba było wymienić bez gadania tarcze i zostały one wymienione.
Reasumując, wystarczy spojrzeć na stan tylnej tarczy, zwykle wytrzymują w granicach 300 tysięcy km.
Co do ceny nasadki 80 zł jeżeli by była
Miałem w 1 z aut kiedyś takie śruby + nasadka i jak się nasadka wyrobiła to nie szło odkręcić. Po dłuuugiej męczarni zostały odkręcone i poszły won !