Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A6 Czarna Bestia 2.8 V6
»
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Wpis w blogu auta
Audi A6
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 2765 razy
Data wydarzenia: 07.11.2014
Pomoc w odkręceniu śrub antykradzieżowych w salonie Audi
Kategoria: inne
Tak panowie, wstyd się przyznać ale zrobiłem już 7 tys. km bez tej nasadki, gdybym złapał gumę miałbym niezły problem
Panowie uczciwie oznajmili, że 50% klientów, którzy chcą kupić nasadkę mają ją gdzieś w samochodzie, sprawdzili kilka miejsc, gdzie mogła by być ale niestety i oni jej nie znaleźli
Przewertowali dwa etui z wzornikami nasadek i znaleźli odpowiadającą, ale okazało się, że już przestali je produkować i nie mogę jej zamówić.
Na szczęście zaoferowali, że jak zaopatrzę się w inne śruby to mogę podjechać w każdej chwili, aby użyczyli mi nasadki-wzornika do zdjęcia aktualnych śrub antykradzieżowych.
Podsumowując nie muszę kombinować z rozwierceniem śrub aby się ich pozbyć, a salon Audi bardzo rzetelnie i pozytywnie mnie obsłużył i zaoferował pomoc, pomimo, że nie przyszedłem kupić auta
Jeszcze dziś kupię inne śruby zabezpieczające, także ten malutki brak w wyposażeniu uważam za uzupełniony
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2014 15:24:22
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Otóż mam przyjemność i zaszczyt posiadać salonowe audi a4 b6 z 2004 roku oraz passata b5.5 z 2002 oba w 1.9 tdi, w tym passat ma tiptronika, a audi quattro.
W audi a4 tylne tarcze wymieniłem po 290 tysiącach, pojeździłyby jeszcze troszkę, ale robiłem wszystkie tarcze.
W passacie b5.5 z racji tiptronika, przy 280 tysiącach trzeba było wymienić bez gadania tarcze i zostały one wymienione.
Reasumując, wystarczy spojrzeć na stan tylnej tarczy, zwykle wytrzymują w granicach 300 tysięcy km.
Co do ceny nasadki 80 zł jeżeli by była
Miałem w 1 z aut kiedyś takie śruby + nasadka i jak się nasadka wyrobiła to nie szło odkręcić. Po dłuuugiej męczarni zostały odkręcone i poszły won !