Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo Highline DSG 7-Gang
»
Praca skrzyni DSG
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
PS. Ty juz sprawdzales polowke ile leci ? :D
Na liczniku mam okolo 1200 km, auto nie jest zbyt intensywnie jezdzone. Ja sam przejechalem nim pierwsze 500 i od tej pory do niego nie wsiadalem. Plusy i minusy po tych 500 km opisalem w innym wpisie Dzienniku pokladowym. Skrzynia przelacza biegi bardzo szybko, raz czy dwa mialem wrazenie ze "szarpie" ale powtorzyc tego nie bylem w stanie wiec raczej nie ma problemu. Co do szybkosci decyzji skrzyni, wszystkie automaty maja te wade ze nie zawsze wiedza co chce zrobic. Czasem wiec redukuja z 4 na 3 bieg a sekunde pozniej znow redukuja na 2 bieg bo widza ze oczekuje wiecej. Przy 7 biegach i mocniejszym silniku to nie powinno wystepowac czesto. Nie wiazal bym decyzyjnosci skrzyni z tym czy sie jedzie na wprost czy sie skreca.
Ale nie odpowiedziales mi na reszte moich pytan I ile juz masz przejechane km w tym DSG ? Pytam sie bo od lutego/marca tez bede posiadaczem tej skrzyni tyle ze w silniku 1.8 i sie troche obawiam ;> To moj 1 automat <wstydnis>
a tak ogolnie....wiele rzeczy mysli za nas, ja zdazylem sie przyzwyczaic.
jak zonie kluczyki zabiore, zrobie ponowny test wg instrukcji. Najlepiej chyba w nocy aby wyraznie bylo wszystkie liczby na kompie widac.
1. Wciśniecie gazu
2. W konsekwencji - redukcja biegu przez skrzynie
3. Odpuszczenie gazu na ok 1 sekundę
4. Ponowne gwałtowne wciśnięcie gazu
(większość automatów w takiej sytuacji ma duże problemy a DSG podobno nie )
lub
1. hamowanie silnikiem
2. wciśnięcie gazu
3. ponowne hamowanie
Pozdrawiam i gratuluję zakupu