Wpis w blogu auta
Seat Altea
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 3901 razy
Data wydarzenia: 16.07.2012
problem z pompowtryskami
Kategoria: inne
mam nadzieje ze ten wpis komuśpomoże w rozwiązaniu problemu z samochodem
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
O dziwo w Niemczech sporo aut 2.0 TDI śmiga az miło bo tam jest lepsze paliwo a wtryskiwacze wadliwe to te siemensa w Passatach wymieniają w ramach rękojmi, jeśli auto jest serwisowane w ASO to lojalnościowo naprawiają.
Owszem po komisach stoją motory z lat 2004-2006 czyli najmniej udane BLB które mają wadę fabryczna (napęd pompy olejowej realizowany jest za pomocą kół łańcuchowych które bardzo szybko ulegają zużyciu i cieniutkiego sześciennego wałeczka którego krawędzie bardzo szybko ulega wytarciu co skutkuje brakiem smarowania i zatarciem silnika). To pada przy 150-200 tyś km
Silnik BKD jest już poprawiony.
Za to Common Rail ma podobno problemy z pompami paliwa i wałkami równoważącymi (są odmiany bez). I cholerny DPF-w CR zawsze jest, wersje PD bywały bez do 2007 roku.
No i ten nowszy bez pompowtryskiwaczy pali więcej.
Nsajlepiej szukać BKD od 2008 roku bez DPF-u i sprawdzić aby miał wtryski Boscha.
Oby fruwał jak najdłużej.