Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
»
Problem z Traction Control Failure - Check Engine
Wpis w blogu auta
Saab 9-3
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 7594 razy
Data wydarzenia: 21.12.2013
Problem z Traction Control Failure - Check Engine
Kategoria: awaria
Objawiało się to kontrolką check engine i komunikatem Traction Control Failure. Troszkę zlekceważyłem temat, odpalałem, jechałem dalej. Aż raz, ponad tydzień temu nie chciał odpalić.
Telefon do Assistance i laweta. Co dziwne, po lawecie odpalił...
W ASO wspomnieli, że to przepustnica, zatem nową zamówiłem za 1/3 ceny w PL z Neos Brothers - dystrybutor części do Saaba w UK. Trochę mnie jednak zmroziło, bo auto ma malutki przebieg.
Po podmianie okazało się, że ... to nie ona. Sprawdziliśmy napięcie i akumulator ładowany 17V. To zdecydowanie za dużo! Zabawa w poszukiwanie sprawcy trwa, ale wg mnie to regulator napięcia.
Zamieszczam wpis by ostrzec posiadaczy SS/SC 2007 - 2011, że zanim wymienicie coś większego, zacznijcie od najprostszej rzeczy. Jak w pełni rozwiążę problem, opiszę to tutaj.
Tymczasem szerokości!
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
30
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Auto i jego bolączki dopiero poznaję i wiem, że popełniłem błąd nie zaczynając od najmniejszego.
A z pozytywów, to przy okazji wymieniłem filtry, olej, świece i mam pieczątkę w ASO czyli do tej pory poza nim nie było serwisowane - zawsze to lepiej przy późniejszej odsprzedaży.
PS. Ktoś z Was poleci kogoś w Warszawie, kto dobrze zrobi regerację alternatora?
Mam tu na myśli naszych kolegów z aWc Qchar-a i jego brata Pawła
Pewnie kod usterki od razu wskazał przepustnicę więc nie drążyli tematu dalej.
Swoją drogą przy takim napięciu wydaje mi się że to czysty przypadek że padło na przepustnicę, mogło to równie dobrze być milion innych rzeczy
patałachy jakieś