Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Nissan Patrol MOCARZ 3
»
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Wpis w blogu auta
Nissan Patrol
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 9075 razy
Data wydarzenia: 24.05.2013
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Kategoria: awaria
Niestety tak to już jest z tymi autami że czeka mnie kolejny przeszczep serducha.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez CeZaR83
Witam Was,
Chciałbym sie podzielić pewną informacją i zapytać co o tym myślicie....
Postanowiłem sprawdzić moc jaką mam pod maską bo czułem pod nogą że te KM i Nm które fabryka podała ...
7
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
103
komentarze
Dodano: 23 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Tak no i zgadzam się a tym bardziej cieszy fakt że diagnoza postawiona okazała się strzałem w 10.
Pęknięcia głowicy było widać gołym okiem, a na drugim cylindrze aluminium zostało wypalone przez płyn chłodzący.
szerokości
Całkowity czas wymiany to 16 +- godzin.
Pewnie mają ale jutro już będę robił przeszczep serducha wszystko ustalone z moimi mechaniorami.
Tak ale nie mam dostępu do takich środków, gdyż tu w sklepach motoryzacyjnych jest tylko olej płyn do chłodnic i same gadżety. Tak naprawdę poważne części czy też jakieś podzespoły trzeba zamawiać i czekać na nie około miesiąca. Pozostają części z demobilu.
Sprawdzę to ale wiem z doświadczenia że to na nic. Mam nową chłodnice robioną na zamówienie cała z aluminium bez plastików za grubą kasę i w niej nie ma nic do czego można by się przyczepić. Ale blok oczywiście przepłucze. dla świętego spokoju.
W patrolu jest tak że albo uszczelka albo głowica nigdy się jeszcze nie zdarzyło aby jakieś kanały były zasyfione ale sprawdzę to przy okazji.
Niestety koszty naprawy przewyższają tutaj kupno silnika.Za naprawę tu na IS. muszę położyć jakieś 400 do 600 tyś ISK a silnik kupiłem za 40 tyś wraz ze skrzynią biegów i osprzętem.