Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Nissan Patrol MOCARZ 3
»
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Wpis w blogu auta
Nissan Patrol
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 8936 razy
Data wydarzenia: 24.05.2013
Problemy ze zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia!!!!
Kategoria: awaria
Niestety tak to już jest z tymi autami że czeka mnie kolejny przeszczep serducha.
Ostatnia aktualizacja: 27.05.2013 22:11:51
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Tak no i zgadzam się a tym bardziej cieszy fakt że diagnoza postawiona okazała się strzałem w 10.
Pęknięcia głowicy było widać gołym okiem, a na drugim cylindrze aluminium zostało wypalone przez płyn chłodzący.
szerokości
Całkowity czas wymiany to 16 +- godzin.
Pewnie mają ale jutro już będę robił przeszczep serducha wszystko ustalone z moimi mechaniorami.
Tak ale nie mam dostępu do takich środków, gdyż tu w sklepach motoryzacyjnych jest tylko olej płyn do chłodnic i same gadżety. Tak naprawdę poważne części czy też jakieś podzespoły trzeba zamawiać i czekać na nie około miesiąca. Pozostają części z demobilu.
Sprawdzę to ale wiem z doświadczenia że to na nic. Mam nową chłodnice robioną na zamówienie cała z aluminium bez plastików za grubą kasę i w niej nie ma nic do czego można by się przyczepić. Ale blok oczywiście przepłucze. dla świętego spokoju.
W patrolu jest tak że albo uszczelka albo głowica nigdy się jeszcze nie zdarzyło aby jakieś kanały były zasyfione ale sprawdzę to przy okazji.
Niestety koszty naprawy przewyższają tutaj kupno silnika.Za naprawę tu na IS. muszę położyć jakieś 400 do 600 tyś ISK a silnik kupiłem za 40 tyś wraz ze skrzynią biegów i osprzętem.