Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen T-Roc R-line » Przeączanie na 2 cylindry







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen T-Roc
Dodano: 1 rok temu
0
like
Blog odwiedzono 944 razy
Data wydarzenia: 03.06.2023
Przeączanie na 2 cylindry
Kategoria: obserwacja
Na wyświetlaczu można włączyć kilkanaście różnych odczytów w tym także chwilowe spalanie i wtedy też pokazuje się czasami informacja, że silnik przełączył się na 2 cylindry.
Występuje to najczęźciej gdy jedziemy jednostajnie ze stałą prędkością i delikatnie odejmniemy gazu.
Wyłączenie tych dwóch cylindrów jest nieodczuwalne i żeby nie ten komunikat to bym nawet o tym nie wiedział, że ten silnik to ma.

Wpadła mi trasa 2X100 km po eksresówkach i potestowałem aktywny tempomat i nawet działa :-) można jechać za kimś bezstresowo bo pięknie trzyma odstęp i dostosowuje prędkość do pojazdu porzedzającego

Z innych ciekawostek to dobijam do 1000 km, nic nie stuka, nic nie puka, wszystko działa.

A i zrobiłem próbę ekastyczności silnika na 3 biegu. Przespiesza od 40 do 140 km/h i robi to dosyć płynnie i bez jakiś specjalnych oporów choć oczywisćie najżwawiej w zakresie 2-4 tys. obrotów.

Chyba z racji tego, że coraz bardziej mi się samochód podoba to go może dzisiaj umyję ;-)
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Do Egontar:
[papa]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Do mucko1:
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Do Egontar:
Ziobro stoi jak Dolar
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Do mucko1: Dobro a Ziobro!?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Do Egontar:
Albo jakieś inne dobro?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Do Egontar:
A Pana Tadeusza też? 🤔🤣
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
Za mycie stawiam [up]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 1 rok temu
1.5 TSI wyglądają na dobre silniki, po poprawkach z przebojami oliwo-żernymi 1.4 TSI i większymy pojemnościami. Aczkolwiek, tam też nie koniecznie była wina konstrukcji, bo dobry olej klasy PREMIUM nie za 150zł, ale PREMIUM za 300zł wymieniany co 10.000km robił robotę i problem znikał. Czas pokaże. Na pewno najmniej awaryjne obecnie są motory 3-cylindrowe 1.0TSI zbudowane na bazie 1.0 MPI - są świetnie, po prostu rewelacyne, radzą sobie z masą auta to 1.1T i przejadą do 350.000km z palcem wiadomo gdzie. Stosowane głównie w VW UP! Fenomenalny jest jednak wolnossący 3-cylindrowy 1.0 MPI o mocach 60/75 PS, tam tylko dobra oliwa, bez problemu dojeżdzą 700.000 km i rozrząd co 150.000km
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów. https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/ Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
14 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
22 komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie