Wpis w blogu auta
Mazda 3
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1325 razy
Data wydarzenia: 02.03.2011
Przegląd - kilka pytań
Kategoria: serwis
Druga sprawa - hamulce. Klocki kończą powoli swój żywot i trzeba będzie wymienić. Różnica w cenie miedzy tzw. oryginałami a zamiennikami sięga nawet stówy na oś więc może warto pomyśleć nad zamiennikiem. Warto w ogóle się w to pchać? Z tego co udało mi się wyszperać to klocki mazda=ATE, prawda li to?
Trzecia rzecz - silnik. Ostatnimi czasy mam wrażenie, że jakby twardo pracuje, że coś z lekka dzwoni, bardziej klekota, itp. Mam nadzieję, że to tylko zaworki do regulacji...
Przy okazji pytanko do właścicieli M3 - możecie polecić sprawdzonego solidnego mechanika w Warszawie?
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
EDIT: dziś rano odstawiłem auto. Mam nadzieję, że w dobre ręce Po kilku chwilach wstępna diagnoza - zaczyna się na 2 i ma trzy zera hehe a najlepsze, że to nie koniec. No ale w końcu do zrobienia trochę jest. Pełna relacja będzie w osobnym wpisie.
Widzę, że masz sporo wątpliwości. Dzwoń do Jaksy (ma zwykle dwutygodniową kolejkę klientów ), zapytaj, czy/kiedy zmieniać rozrząd. Jeśli faktycznie miałbyś kupować zestaw rozrządu, to znajdź na mazdaspeed gościa o nicku Riki (ma sklep w Warszawie) albo pytaj w sklepie online Carspeed. W każdym przypadku "będzie pan zadowolony"
Dzięki wszystkim za wskazówki, szczególnie za namiary na AutoJaksa, widzę same pozytywne opinie na ich temat. Teraz tylko kaskę trzeba wygospodarować, pewnie ze dwa tysie poleci.....
Warsztat: AutoJaksa pod Warszawą, robią przeglądy, mazdowskie diesle nie mają dla nich tajemnic . Zajrzyj czasem na forum mazdaspeed, są tam przecież całe poradniki, gdzie wszelkie tego typu sprawy są dokładnie wyjaśnione.
Co wymienić... Najlepiej komplet: rolka, napinacz, pasek. I niech sprawdzą pompę wody bo czasami się opłaca ją też wymienić. Bo nie daj Boże poleci Ci niedługo i kolejny koszt plus znowu rozrząd.
Dwa: Co do oryginalnych klocków to ja jestem ich przeciwnikiem. W każdym swoim samochodzie miałem zamienniki i chodziły tak samo, a czasem i lepiej. A czasami starczają na dłużej niż oryginały (np. u mnie w Palio)
W instrukcji obslugi masz dokladnie napisane, co i kiedy trzeba wymienic, sprawdzic... W linku przyklad do mojego auta, ale taka informacja jest w kazdym manualu
Mnie tez dopadlo 140 tysiow - Tym razem zrobie przeglad w ASo. Za duzo rzeczy jest do kontrolui, zeby powierzac je Panu Zdisiowi. Niestety mieszkam w Pradze i nie moge Ci nic poradzic w sprawie serwisow w Warszawie. Sprawdz na forum mazdaspeed.pl - mysle ze tam znajdziesz odpowiedzi na temat zarowno polecanych warsztatow, jak i tych, ktore nalezy omijac szerokim lukiem.
CO do klockow - tak, Mazda laduje ATE. O ile dobrze pamieta, to one calkiem dobrze hamuja, tylko pyla okrutnie. Ja jezdze na HAWK Performace i sa calkiem caliem... jak sie je rozgrzeje, bo zimne nie hamuja wcale Ale zowu inne mam hamulce, niz Ty. ZAraz sam bede je zmienial, tym razem na Ferodo 2500.
Z tym dzwonieniem, to pewien jestes, ze to nie zima sie do tego przyczynila. Ja mam w samochodze cala orkiestre. Skrzypi, puka. Zilny silnik raz po uruchomieniu wchodzi na 2000 rpm i spoda powoli (tak byc powinno), innym rzem strzela focha i nie chce sie rozgrzac, trzeba mu pomoc pedalem gazu Przy 140 tysiacach - powineines chyba juz pomyslec nad wymiana swiec. Czy silnik pracuje rowno? Jak jest na jalowym biegu?
Pozdrawiam,
Bartek