Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy Misza_Elk » Przegląd Motrio - śmiać się czy płakać??







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika Misza_Elk
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 5014 razy
Data wydarzenia: 22.03.2011
Przegląd Motrio - śmiać się czy płakać??
Kategoria: inne
Powolutku, pomalutku przymierzam się do wymiany oleju i filtrów i na stronie Renault znalazłem usługę Przegląd Motrio Usługi w Dobrej Cenie (cena bez oleju). Ale CHGW co się pod nią kryje. Wiem, że na pewno nie olej.
Napisałem do Renault Polska zapytanie co się pod tą usługa kryje, dostałem odpowiedź:

"Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pańskiego zapytania, serdecznie zapraszamy do kontaktu z szeroko rozwiniętą siecią Autoryzowanych Serwisów Renault, które zajmują się obsługą techniczną i serwisową samochodów Renault oraz służą kompetentną odpowiedzią i poradą. W załączeniu przesyłamy aktualną listę Autoryzowanych Partnerów Renault w Polsce. Anna KURPIAS
Dział Kontaktów z Klientami".

Brawo za wyczerpującą odpowiedź, zostałem ekspertem!!
Dodano: 11 lat temu
hm-mąż w tamtym roku był w Ełku w Nissanie po pasek klinowy-zamówił telefoniczniendużo wcześniej, umówił się na wymianę więc stawił się dokładnie na konkretną podaną przez nich godzinę. Wraca wkurzony i oświadcza, że powiedziano mu, że pasek został sprzedany z jakąś godzinę wcześniej i teraz muszą czekać na następny, a ten będzie jutro lub pojutrze. Zrezygnowaliśmy z wymiany u nich, pasek po 2 dniach odebrała siostra co mieszka w Ełku i nam podrzuciła, a wymienił znajomy mechanik w Grajewie. To są nasze serwisy! :)
Dodano: 13 lat temu
Do benny86: niby masz rację. Z drugiej strony zapytuję się jako klient o usługę która jest na ICH stronie w ofercie to dlaczego mieliby nie odpowiedzieć?

Jest jeszcze trzecia strona: zadzwoniłem dziś do Renault w Ełku - miałem wrażenie, że zadaję dla gościa pytania z fizyki kwantowej. Na końcu usłyszałem: "Panie, w tym Renault cały czas coś wymyślają a my dowiadujemy się od klientów"

Usługa jest dostępna od pół roku albo i dłużej - i co ty na to?
Dodano: 13 lat temu
Moim zdaniem normalna odpowiedź.Nie wiem po co tracić czas i pisać do głównej siedziby.
Dodano: 13 lat temu
A w czym problem? [niewiem] Chciałeś aby Ci to dokładnie opisała centrala? O takie pierdoły to się dzwoni do ASO i tak się dziwie że odpisali, bo uwierz listów tego typu to mają od groma.
Dodano: 13 lat temu
To jest jeszcze nic... napisałem do francuskiej siedziby Renault, żeby podali, jak najefektywniej używać silnika szesnastozaworowego (chciałem sprawdzić z ciekawości co odpiszą). Grzecznie mi odpowiedzieli, że mam pytania kierować do polskiej centrali. A u nas... lepiej nie zasięgać języka.
Dodano: 13 lat temu
Nie wiem w czym widzisz problem. W centrali nie zatrudniają serwisantów bo nie są oni tam potrzebni, więc odesłała Cię do konkretnych serwisów gdzie się tym zajmują, z podaniem adresów. Nie lepiej było od razu przedzwonić do najbliższego ASO i spytać co zawiera przegląd?
Dodano: 13 lat temu
takich to właśnie specjalistów do biur zatrudniają :)
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl