Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Citroen C4 » Przegląd okresowy 90tyś







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Citroen C4
  • rocznik 2012
  • kupione używane w 2013
  • silnik 1.4 16v VTi
Dodano: 11 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 3304 razy
Data wydarzenia: 20.05.2014
Przegląd okresowy 90tyś
Kategoria: inne
No więc nadeszła ta chwila w której to musiałem odwiedzić serwis 1 przegląd pogwarancyjny mojej c4. Wiedziałem że będzie źle czułem to od samego rana :/ No wiec standardowo wymiana filtrów oleju, nie działała mi klima kazałem sprawdzić okazało się że skraplacz poszedł, tak jak przewidywałem x4 tarcze i klocki do wymiany, uwaga z tyłu mamy tarcze z łożyskami i najtańsze z chin zamienniki kosztują po 400zł za szt, pasek alternatora popękany do wymiany, no i najgorsze ... elektrozawór pompy oleju kolejna kasa. Całkiem sporo do wymiany jak na 90tyś i 3 letnie auto regularnie serwisowane. mocno się zastanawiam nad sprzedażą, czy naprawiać to wszystko ?
Ostatnia aktualizacja: 11.11.2015 08:16:57
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do benny86: racja po ponad roku poprawiłem :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Mojej kobiecie kiedyś pewnie pan z serwisu zasugerował wymianę przednich opon bo głębokość bieżnka wynosi tylko 3,5 mm...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Sprzedawaj, bo ten egzemplarz jest wyjątkowo felerny. Ja też ile razy wyjeżdżam swoim to zastanawiam się czy wrócę ale u Ciebie skala napraw jest taka jak na auto grubo po 100 tysiącach km. Dopóki możesz odzyskać większość kwoty i nie wydać na naprawy, które zostawisz nowemu miłośnikowi aut na C, to nie będzie źle. I nie bierz auta z silnikiem 1.4 jeśli jeździsz dalej chyba, ze nowe Bravo z 1.4TJet - to zupełnie inna bajka.
Pozdrawiam
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Sprzedawaj.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
albo 90000 albo 90 tysięcy...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Do Miki392: Oczywiście, jeśli miałby wytrzymać te 10-12 tys to też się zgadzam, że szkoda wymieniać, szczególnie jeśli do wymiany też mają iść tarcze.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
W moim Polo pasek alternatora jest łysy i prawdopodobnie jeszcze nie był wymieniany od nowości,albo był raz,ale nie chce się zerwać...To się nazywa niemiecka trwałość a nie francuska co 2 lata pasek wymieniać:)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Do autre2003: No masz rację, w takim przypadku to nie miałoby sensu, ale jeśli klocki wytrzymają jeszcze te 10/12 tyś. km. to można odłożyć to trochę w czasie w przypadku braku aż takich dużych pieniędzy, nie trzeba już natychmiast dzisiaj, jutro wszystkiego wymieniać tak jak oni zawsze gadają.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Do Miki392: Jeśli tarcze miałyby się nadawać na góra 20 tys. km to moim zdaniem w takim przypadku faktycznie lepiej je wymienić przy wymianie klocków, które zapewne wytrzymają dłużej.
Jeśli w takim przypadku ich nie wymienimy, to po kolejnych 20 tys. będziemy inaczej musieli znów wymienić dobre jeszcze klocki i tak wymienić tarcze a do tego ponownie zapłacić za niemal tę samą robociznę.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
U mnie w Rio po 72 tys tarcza i klocki też były już dość mocno zużyte z tyłu, a o dziwo z przodu były jeszcze ok.
Choć ja zwalałem to na karby miejskiego przebiegu z dużym obciążeniem i tym iż podczas eksploatacji bywały problemy z blokowaniem się hamulców z tyłu. Sądzę iż przy góra 80 tys. były więc do wymiany zarówno tarcze jak i klocki.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Łał ! :O sporo tego faktycznie. Mógłbyś może napisać jaką wycenę Ci zrobili(robicizna, części)? Zobacz sobie na własne oko te klocki i tarcze bo często robią tak, że na tarczach się jeszcze zrobi spokojnie 20 tyś. a oni już zlecają wymianę albo na klockach z 10 tyś. bo dla nich już wszystko jest zużyte robią tak oczywiście żeby zarobić po nic więcej, spotkałem się z tym więc zobacz sobie, no chyba, że faktycznie z tymi hamulcami jest kiepsko to ok. Powodzonka, pozdrawiam !
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Ani nie strasz, bo powoli dobijam do takiego przebiegu. :(
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Do wer1207: czepiasz się :)
Ja bym te tarcze zweryfikował w innym warsztacie, bo faktycznie ciut szybko wymiana. Ale to zależy od stylu jazdy.
Natomiast sporo rzeczy uzbierało się do naprawy, może pomyślę o przedłużeniu gwarancji mechanicznej po na 3 rok eksploatacji.
bychu81 << sporo jeździsz, ja tego przebiegu pewnie w 6 lat nie zrobię.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Zajebista fura, 90 milionów zrobił i jeszcze narzeka.

Kiedy maturę zdajesz?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Tarcze z tyłu po tym przebiegu do wymiany? Nie widziałem ich ale coś mi tu sprawa podpada.
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez niki129
Tak jak w temacie, postanowiłem trochę przewietrzyć garaż. Audi A2 i Daihatsu Terios zostały wystawione na sprzedaż. Uwaga obydwa auta sprzedały się w ciągu 24 godzin od wystawienia. ...
8 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
33 komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
8 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie