Wpis w blogu auta
Renault Clio
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1015 razy
Data wydarzenia: 23.11.2016
przeglad po 90.000 reklamacja
Kategoria: serwis
Przesłałem im mój opis, jaki zamieściłem, na blogu jako formę listy uwag do wykonanej pracy i sposobu działania tego ASO.
Meil z uwagami wysłałem do centrali Renault Polska jak i do Renault Warszawa. W stosunku do tego co napisałem na blogu dodałem tylko jeden akapit:
„Mam poważne wątpliwości że inne czynności serwisowe za które zapłaciłem nie były należycie wykonane. Domagam się zwrotów kosztów robocizny z faktury ponieważ usługa została wykonana nierzetelnie i nie zgodnie ze standardami producenta i importera samochodu. Proszę też o rozważenie cofnięcia autoryzacji na wykonywane usług przez ten serwis ze względu na poziom obsługi nie licujący z marką Renault”
Wczoraj zadzwonił do mnie kierownik serwisu z Mory i przerrosił mnie za sposób, w jaki był wykonany przegląd. Było to dla mnie pozytywne zaskoczenie, bo w kilku moich wcześniejszych bitwach z różnymi serwisami, nawet tych wygranych, nigdy do tej pory nie zdarzyło mi się, aby serwis powiedział wprost - tak ma Pan racje przepraszamy źle wykonaliśmy naszą pracę.
Zadzwonił tez do mnie Pan Bucki z Reno Polska, z którym tez w dobrej atmosferze porozmawialiśmy o ASO marki Renault w Polsce
Po pracy podjechałem do serwisu i z kasy odebrałem korektę faktury i pieniądze.
Serwis zwrócił mi cały koszt robocizny – ok. 400 zł z faktury.
Choć trzeba przyznać, że atmosfera wśród pracowników była dość mroźna gdy odbierałem gotówkę w kasie
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
14
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
3
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Przeciez klient płaci więc wymaga. To oczywiste.
Antyreklama czasami odnosi skutek