Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Renault Clio Clio XXL » przeglad po 90.000 reklamacja







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Renault Clio
  • przebieg 92 000 km
  • rocznik 2010
  • kupione używane w 2011
  • silnik 1.2TCe eco2
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 984 razy
Data wydarzenia: 23.11.2016
przeglad po 90.000 reklamacja
Kategoria: serwis
Po opisywanym przeze mnie przeglądzie po 90.000 km w serwisie Renault Morry złożyłem reklamację, co, do jakość pracy serwisu.

Przesłałem im mój opis, jaki zamieściłem, na blogu jako formę listy uwag do wykonanej pracy i sposobu działania tego ASO.
Meil z uwagami wysłałem do centrali Renault Polska jak i do Renault Warszawa. W stosunku do tego co napisałem na blogu dodałem tylko jeden akapit:

„Mam poważne wątpliwości że inne czynności serwisowe za które zapłaciłem nie były należycie wykonane. Domagam się zwrotów kosztów robocizny z faktury ponieważ usługa została wykonana nierzetelnie i nie zgodnie ze standardami producenta i importera samochodu. Proszę też o rozważenie cofnięcia autoryzacji na wykonywane usług przez ten serwis ze względu na poziom obsługi nie licujący z marką Renault”

Wczoraj zadzwonił do mnie kierownik serwisu z Mory i przerrosił mnie za sposób, w jaki był wykonany przegląd. Było to dla mnie pozytywne zaskoczenie, bo w kilku moich wcześniejszych bitwach z różnymi serwisami, nawet tych wygranych, nigdy do tej pory nie zdarzyło mi się, aby serwis powiedział wprost - tak ma Pan racje przepraszamy źle wykonaliśmy naszą pracę.

Zadzwonił tez do mnie Pan Bucki z Reno Polska, z którym tez w dobrej atmosferze porozmawialiśmy o ASO marki Renault w Polsce
Po pracy podjechałem do serwisu i z kasy odebrałem korektę faktury i pieniądze.

Serwis zwrócił mi cały koszt robocizny – ok. 400 zł z faktury.
Choć trzeba przyznać, że atmosfera wśród pracowników była dość mroźna gdy odbierałem gotówkę w kasie
Ostatnia aktualizacja: 23.11.2016 07:15:30
Dodano: 8 lat temu
A to cuda jakie, czy co?
Dodano: 8 lat temu
To takie rzeczy się zdarzają? Pierwszy raz słyszę, żeby serwis przyznał się do błędu, nowej jeśli to jest podyktowane odgórnie! Widać zaczyna się szanować klienta!
Dodano: 8 lat temu
Pewnie gdy kolejnym razem przyjedziesz na przegląd, zamkną drzwi i będą udawać ze ich nie ma. :)
Dodano: 8 lat temu
No to ten serwis masz "spalony". Po awanturze jaką zrobiłam w Lublinie (skandaliczny sposób sprzedaży) i po mojej interwencji w centrali Toyoty na kolejnej wizycie moja Corolla "niechcący spadła z podnośnika" [hammer]. To był 2005. Odważyłam sie tam zajrzeć po 11 latach a i tak mnie pamiętali..Niby jest próba zakopania wojennego topora ale na wszelki wypadek serwisuję się w Radomiu...
Dodano: 8 lat temu
Ciekawe jak skończyła się moja przygoda z ASO Renault - Warszawa jak po ich ingerencji wypadł mi silnik. Z tego co wiem właściciel auta (wynajem długoterminowy) wymusił aby wzięli koszty naprawy "na klatę" ale pewności niestety nie mam. Szczerze mówiąc nie dowiadywałem się i nie zgłębiałem mocno tego tematu. Ważne, że auto naprawione.
Dodano: 8 lat temu
w końcu dobre postępowanie walka a nie machniecie reką i zostawienie ciezko zarobionej kasy u nierzetelnych mechaników, gdyby ludzie częsciej tak robili mechanicy i serwisy były by bardziej rzetelne i lepiej dbały o klienta
Dodano: 8 lat temu
Bardzo dobrze zrobiłeś.
Dodano: 8 lat temu
Super. Tu nie chodzi o złośliwość ale o zasady.
Przeciez klient płaci więc wymaga. To oczywiste.
Antyreklama czasami odnosi skutek
Dodano: 8 lat temu
Do speedi: Nadzieja umiera ostatnia :)
Dodano: 8 lat temu
Teraz na pewno będą mieli kontrolę jakości z centrali i prawidłowo może się wreszcie obudzą.
Dodano: 8 lat temu
Co do atmosfery wśród pracowników- nie dziwię się, znając realia to oni zapłacili te 400zł z własnej kieszeni.Ale dobvrze to rozegrałeś,tylko co dalej z tym przeglądem którego tak naprawdę nie wykonali?
Dodano: 8 lat temu
Brawo Ty! Teraz lepiej już tam nie jeździj, bo znając zawistność polskiego narodu, to teraz na przeglądzie przetną Ci przewody hamulcowe i odkręca koła :)
Dodano: 8 lat temu
Dobra robota! Możesz być z siebie dumny. :)
Dodano: 8 lat temu
No i brawo! Taki kubeł zimnej wody dobrze im zrobi. Może ogarną się trochę i zaczną robić, co do nich należy.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl