Wpis w blogu auta
Mercedes Klasa S
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2718 razy
Data wydarzenia: 01.07.2012
Przegrzewający się silnik.
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 1 godzina temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
12
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Kolego najpierw to odpal auto jak będziesz miał temp roboczą to zobacz czy na chłodnice idzie płyn. Jeśli cała zrobi się po czasie gorąca tzn że termostat sprawny i pompa wody pracuje. Jeśli nie to termostat do wymiany. Jeśli visko się nie zasprzęgla i nie słychać wichury pod maską lub dajesz radę przy gorącym przegrzewającym silniku jest zatrzymać ręką (należy uważać!) to visco do wymiany.
Najpierw dolej płynu i odpowietrz auto chyba że układ sam sięodpowietrza. Nie ma sensu wymieniać na ślepo termostatów czujników które i tak u Ciebie za pracę wentylatora nie odpowiadają.
Sprawdź też wycieki czy takowe występują i je zlikwiduj.
Jak chce Ci się babrać to przeczyść chłodnicę i najlepiej wymień termostat na nowy, bo samo dolewanie płynu na dłuższą metę nic Ci nie pomoże, wiem to z własnego doświadczenia :-/