Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 945 razy
Data wydarzenia: 18.11.2013
Przyszedl ten czas
Kategoria: serwis
Tak wiec dnia dzisiejszego zadbalem nieco o silnik auta swego, udalem sie do sklepu motoryzacyjnego na male zakupy Kupilem olej Castrol 5w30 + filtry; oleju, powietrza i kabinowy bo cos auto parowalo. Wpadly jeszcze swiece Bosch i plyn chlodzacy rozowy co to niby do ostrych mrozow jest...
Wyzej wymienione rzeczy znajduja sie juz w aucie, ponadto sprawdzilem stan hamulcow i musze przyznac, ze tarcze i klocki sa praktycznie nowe wraz z oponami, niestety letnimi. Zawieszenie rowniez jest w stanie b.dobrym - nic nie stuka, nic nie puka auto jedzie jak po sznurku.
Na koniec, podpinka pod komputer, kasowanie inspekcji i bledow, glownie oswietlenia - poprzedni wlasciciel wymienil wszystkie zarowki wnetrza i tablicy rej. na led. wyskoczyl blad klimatyzacji, ale sprawdzilem czy klimatronic chodzi i wszystko jest ok, blad znikl i nie wyskoczyl ponownie...
Teraz chcialbym zabrac sie za poprawe audio, przycieme szyb i full xenon conversion bo tak z samymi ringami w ledzie kolor oswietlenia zolty zwykly mi nie lezy
Ostatnia aktualizacja: 18.11.2013 15:27:11
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
oba diesle i w zimie odpala bez problemu a wiesz dlaczego?
Bo dla silnika benzynowego akumulator kosztuje od 200zł do 250zł.
A dla silnika diesla akumulator jest 2x droższy od 400zł do 450zł.
powiedzmy że ja mam akumulator do diesla firmy BOSCH
i każdą zimę odpala bo stoi na dworzu i ma już prawie 6 lat.
P.S. byś porównał z odpalaniem tą samą marke diesel vs. benzyna.
Ps. skoro u mnie w e46 był przelot 312 i nie żre oleju a chodzi jak brzytwa i nie wlewam gęstego to co się martwisz o swój motor skoro masz połowę tego co ja mam
Te bzdury żeby zalewac starsze silniki minerałem bo je "uszczelni" wywodzą sie z lat 70-tych i 80-tych kiedy konstrukcje silników były zupełnie inne ale tak to się wgryzło w świadomośc społeczenstwa że powtarzają to jak mantre do dzisiaj-wiec jesl lany był do tej pory np 5w40 a przejdziesz na 10w40 bo silnik ma juz spory przebieg to po prostu robisz mu krzywde bo zalewasz go gorszej jakości olejem o tej samej gestości co poprzedni-on nic Ci nie uszczelni tylko pogorszy parametry pracy silnika-ot cała filozofia...moim zdaniem jesli silnik ma juz konkret przebieg i robia sie nieszczelności a nadal ładnie pracuje i nie idzie na razie do remontu mozna przejsc z oleju np 5w40 na 10w60 castrola-to extremalny olej-gęsty i własnie on ma ceche "zatykania" nieszczelności(cyfra 60) natomiast pierwsza cyfra jest myląca bo to żaden pól syntetyk tylko syntetyk z krwi i kosci (czasem te oznaczenia są mylące
tylko CDTI tak bo nie podałeś silnika ale jak widzę silniki fiata to mają JTD i Multijet
Ale jeżeli mówią CDTI to silnik fiatowski bo czytałem to dlaczego nie zrobili JTD czy Multijet
bo wiem że Alfaholik ma od fiata silnik i dlatego Alfa ma JTD od fiata ale nie Opel
jeżeli widząc buraka co nalewa 10W40 mineral lub pół mineral pół syntetyk.
P.S. to nie ważne czy lejesz 0 czy 5W30 to nie ma znaczenia, znaczeniem jest czy wlewałeś 5W30 a teraz nalewasz 10W40 to już jest błąd.
w e60 mialem wszystko, ale w klekocie, a benzyna to benzyna, jak wpadnie do mojej 3.0 to bede mogl mowic ze mam juz wszystko hehe - no i musze przyznac ze auta dwu-furtkowe maja cos w sobie - cztero-furtkowe sa bardzej pospolite hehe.
e tam bylo nie usuwac aut...
W książce "sam naprawiam bmw e46" czy coś takiego piszę podobnie. Zamulisz furę i będziesz miał problemy, wiem coś o tym bo miałem to w dizlu. To ja odpalałem na zimnym to chodził jak zdechły scenic z 1.9 tdi.
Nie wiem kto ci powiedział takie głupoty że się leje 5W30 do bet ale albo jakiś małolat co nie miał stażu w bmw albo jakiś burak co lał wszystko co popadnie do auta. Nie raz tam byłem to widziałem jak katują bejce (odpala i but, a za nim czarno lub niebiesko). :D rób jak uważasz ale z własnego doświadczenia polecam 0W30. A gdzie się one podziały?? znudziło mi się tutaj i wykasowałem to wszystko a teraz to tylko zaglądam i komentuje to co inni napiszą . Widzisz w e60 miałeś wszystko a tutaj musisz robić sfaty :D.
Ps. każdy kto zalewał za genstym olejem mówił potem że auto dużo paliło i jest do du.......szy jak je sprzedawał.
5W30/40 jest do takich aut co mają duży moment a mało koni i co mają luzy po cholerze a gdzie w becie masz luzy. Takie oleje się stosowało do samochodów co robili ludzie a nie komputery a e46 składał właśnie komputer a praktycznie robot.
co do xenonow to taniej bedzie hid'y wrzucic, soczewka jest tak wiec bedzie to dobrze wygladac, a lampy tez sie poziomuja przy kazdym odpaleniu auta - o to ci chodzi? spryswkiwaczy jedynie nie mam... ale nie mozna miec wszystkiego...
gdzie wogle sie podzialy twoje auta sprzedales juz?
ps. raz wlałem taki wynalazek do siebie i po jakiś następnej wymianie wyrzuciłem ten olej do śmieci. To jest olej do francuzów a nie do precyzyjnych Niemców.