Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Golf "Helmut" » "Redzenerejszyn" DPF`u.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen Golf
  • przebieg 149 180 km
  • rocznik 2010
  • kupione używane w 2013
  • silnik 1.6 TDI-CR DPF
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1991 razy
Data wydarzenia: 29.08.2013
"Redzenerejszyn" DPF`u.
Kategoria: obserwacja
Wczoraj po powrocie z trasy 70km, parkując auto w garażu zauważyłem ze na luzie obroty silnika są większe niż zwykle ok 980orb/min i tem. oleju nie spada poniżej 99 stopni. Poczekałem 10 min i obroty spadły do normalnego poziomu (780obr/min), samochód 5 sek. popracował nierówno i tem. oleju zaczęła spadać. Teraz już wiem, że było to moje pierwsze (zauważone) wypalanie DPF`u, wiec wybaczcie brak zdjęć, ale siedziałem jak na szpilkach czekając kiedy to się skończy ;) Ach ta ekologia…
Dodano: 11 lat temu
Powiedzcie mi gdzie tu jest ekologia, gdy auto musiało przez 10 minut być niepotrzebnie odpalone i tym samym dodatkowo zatruwać środowisko. [szok]
Dodano: 11 lat temu
Do cyku_21: Do złych rzeczy nie należy się dostosowywać i przyzwyczajać tylko im zapobiegać i omijać z daleka. Wyrzuć!
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Jeśli tylko będzie stwarzał jakieś problemy to na pewno wyrzuce jak mówisz. Na razie jest to dla mnie nowość więc się oswajam ;)
Dodano: 11 lat temu
Do cyku_21: Wyrzuć wewnętrzną zawartość tego badziewia z auta. Eko-debile zdrenują Ci portfel.
Dodano: 11 lat temu
Do cyku_21: Kolega Grzesio ma całkowitą racje, to nie był prawidłowy sposób wypalania DPF'a i na pewno w ten sposób nie wypalił sadzy.
Co do kontrolki to zapali Ci się dopiero jak filtr będzie już całkiem zapchany. Wtedy pozostanie wymuszone wypalanie DPF'a.
Ja nie możesz sobie pozwolić na prawidłowe wypalanie filtra, to ja bym rozważył jego usunięcie.
Inaczej w końcu może się to skończyć remontem silnika, w wyniku rozrzedzenia oleju silnikowego przez ON.
Dodano: 11 lat temu
Co się dziwisz. Przecież sam go kupiłeś.
Dodano: 11 lat temu
Do grzesio70: Pierwsze zauważone wypalanie ;) Mogę się oczywiście mylić ale takie wypalanie jest normalne (skonsutowane z właścicielami Golfów z DPF`em). Jeżeli bym go przerwał to wtedy zapaliłaby sie kontrolka DPF`u i musiałbym zrobić jak mówisz, 2500-3000rpm 4 bieg i minimum 70km/h. Po tym zrobiłem juz ok 300 km i nie zauważyłem ponownego wypalania i nie pojawiła się też kontrolka DPF`u. Na dodatek mieszkam w Bieszczadach wiec nie mogę pozwolić sobie na stała jazdę z min 70km/h ;)
Dodano: 11 lat temu
Pierwsze wypalanie i niestety nie prawidłowe...
Jeżeli widzisz że obroty ci wzrosły o właśnie takie 200rpm. jedno co najważniejsze to nie stój i nie czekaj aż ci się wypali tylko jeździj na niskich biegach około 2500-3000rpm.
Też tak próbowałem i racja na postoju szybko auto wyjdzie z tego trybu ale masz pewność że żadnego wypalania nie było.
Przejechałeś się po tym i co nic nie zauważyłeś że wypalanie podczas jazdy powróciło??
U mnie w Crafterze właśnie tak jest jeżeli to przerwę staniem na "wolnych" za kilka/kilkanaście kilometrów objawi się to powtórnie.
Czasem jest to denerwująco np. wieczorem dojeżdżając do miejsca postoju auta a tutaj trzeba się pokręcić po mieście...
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl