Wpis w blogu auta
Ford Mondeo
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 5197 razy
Data wydarzenia: 30.03.2012
Regeneracja wtrysków
Kategoria: serwis
zimny silnik strasznie szarpał i kopcił na biało/niebieski dym
po lekkim rozgrzaniu szarpanie i kopcenie ustawało, silnik podczas przyspieszania wydawał taki metaliczny dźwięk wtrysków.
******************************
po regeneracji auto nawet dymka nie puszcza przy odpalaniu zimnego silnika
silnik pracuje jak powinien, żadnych "dziwnych" dźwięków na biegu jałowym jak i podczas przyśpieszania, nawet energicznego.
******************************
Mam na to fakturkę i gwarancję na rok bez limitu km.
Regeneracja robiona w Gryfinie, Bosch Service Bojarski na ul. Pomorskiej 57B
a kwota, po kolei:
347,19 x 1 szt. - końcówka wtrysku (rozpylacz) = 347,19 PLN
465,14 x 4 szt. - zawór = 1860,56 PLN
103,59 x 1 szt. - filtr paliwa = 103,59 PLN
184,50 x 1 szt. - diagnostyka komputerowa = 184,50 PLN
73,80 x 4 szt. - sprawdzenie wtryskiwacza CR na stanowisku pobierczym = 295,2 PLN
73,80 x 4 szt. - montaż/demontaż wtryskiwacza CR = 295,2 PLN
246,00 x 4 szt. - naprawa wtryskiwacza CR = 984 PLN
123,00 x 1 szt. - sprawdzenie układu zasilania 123 PLN
30,75 x 1 szt. - wymiana filtra paliwa = 30,75 PLN
********************************************************
łącznie = 4223,99 PLN


ale silnik owszem pracuje jak nowy po regeneracji

przy 200 000km mam podjechać na przegląd gwarancyjny wtrysków
Najnowsze blogi
Dodano: 5 minut temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
Dodano: 24 minuty temu, przez Egontar
Tym razem trochę o Picadorze, który powrócił na ojcowskie łono ;) Ponownie stałem się jego współwłaścicielem razem z młodszą córą Dlatego też przed przekazaniem jej do jazdy ...
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

1. VW Golf 2 1.6D, którego miałem 2 lata i po za płynami eksploatacyjnymi nic nie robiłem przy silniku
2. Audi 80 B4 1.9TD miałem "aż" 4 lata i dokładnie tak jak z Golfem żadnej awarii
przed nimi miałem również Audi 1.8 B +LPG to ciągle coś musiałem przy silniku wymieniać: a to świece, a to kable, kopułkę, palec a to coś z gazem nie tak i nie chciał palić, a
z tym Mondziakiem po prostu nie trafiłem z silnikiem, ale jak go zrobię na cacy to już nie powinno być problemów
podobno najgorszym dla samochodu jest jego poprzedni właściciel (nie chcę się chwalić, ale kolesie mówią że ode mnie warto auto kupić, bo jak tylko coś stuka/puka to ja od razu to wymieniam)
po krótce:
regeneracja objęła między innymi wymianę jednego rozpylacza, na pozostałe 3 powiedzieli że spokojnie jeszcze pochodzą
teraz właśnie te pozostałe 3 się zepsuły, normalnie ręce opadają
wychodzi na to, że ten serwis ma w dupie mój czas i moje pieniądze, no bo to w końcu ja im płacę za robotę...
koszt obecnej wymiany tych trzech rozpylaczy 1200zł
powiedziałem żeby składali z powrotem bo nie mam teraz kasy, więc Pan z serwisu powiedział że mi je gratisowo (w ramach gwarancji) wymyli w myjce ultradźwiękowej, jutro jadę auto odebrać.