Wpis w blogu auta
Daewoo Tico
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 30316 razy
Data wydarzenia: 18.06.2009
Regulacja gaźnika oraz zaworów
Kategoria: serwis

karolcia20
Dodano: 15 lat temu
Mogę tylko pogratulować że znalazłeś takiego mechanika. W ASO jak wspomniałem o czyszczeniu gaźnika to się bardzo krzywili no i w końcu zrezygnowałem. Zresztą o serwisie DAEWOO miałem bardzo złą opinie.


zebra1000
Dodano: 15 lat temu
Do sitnikl: Fakt skomplikowane gaźniki, w CC miałem własnie japoński gaźnik... na szczęście mam dobrego mechanika, który się doskonale orientuje w tego typu konstrukcjach i jak już zrobi to pożądnie


sitnikl
Dodano: 15 lat temu
Do cinquacento były dwie wersje gaźnika japoński (potwór taki jak w Tico)i o wiele prostszy polski (bodajże kawałek rurki z wlotem paliwa, powietrza i z pływakiem). Kolega mi opowiadał, że kiedyś w cinquacento jego ojca, nie mogli wyregulować tego japońskiego, to kupili polski, zamontowali - silnik chodził dobrze i nawet mniej spalał. Myślę, że japończycy i koreańczycy za bardzo utrudniają sobie życie i kiedy zaszczepia się ich technologie w naszym kraju, gdzie żyje bardzo praktyczny i prosty naród, to pojawiają się kłopoty
Słyszałem opinie, że te gaźniki to tylko wróżki umieją ustawiać




zebra1000
Dodano: 15 lat temu
Do sitnikl: Mechanik opowiadał mi jakie były problemy jak te auta były nowe i na gwarancji, w niektórych ASO nie potrafili wyregulować gaźnika tylko proponowali nowy za ogromne pieniądze... A naprawy w nie autoryzowanym zakładzie groziły utratą gwarancji. Fachowiec gaźnik mojego Tico rozebrał na części pierwsze (choć literatura mówi żę ich się nie daje zbytnio rozebrać) wyczyścił i później ustawiał dla benzyny, wykonaliśmy jazdę próbną dokonał lekkich poprawek i już Ticuś był sprawny. LPG nie reguluje się gaźnikiem. W moim przypadku nie wymagał regulacji, ale może jakbym wyregulował LPG to mniej by spalał.


sitnikl
Dodano: 15 lat temu
Bardzo ciężko o dobrego fachowca do ustawienia tego gaźnika (być może lpg to dodatkowe utrudnienie), kiedyś oddałem swoje Tico do regulacji, mechanicy zaczęli kręcić śrubkami i już po chwili stwierdzili, że nie ogarniają tego gaźnika - dodatkowo całkiem go rozregulowali (warsztat Pana Szarka w Garwolinie - przestrzegam przed poważniejszymi naprawami w tamtym miejscu!!!), samochód nie chciał jeździć na gazie. Od tamtej pory byle komu już auta nie oddaję do naprawy.

Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
16
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją.
Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć.
Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
22
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
