Wpis w blogu auta
Seat Ibiza
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 976 razy
Data wydarzenia: 13.02.2013
Rozrząd
Kategoria: serwis
Dziwne człowiek wywalił 9stów i się cieszy i lepiej czuje. Zawsze tak mam,że jak zbliżają się te KMy to się zastanawiam czy mi pasek nie strzeli. Może dlatego,że kiedyś przywiozłem z niemiec mondeo mk1 1.8 TD i na drugi dzień miałem odprowadzić na wymiane paska,było -25celsjusza i silnik chodził 5sek. sprzedałam w tej samej cenie z rozwalonym silnikiem 5dni później.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Do autre2003: Ja właśnie na Goodyearach miałem strasznie twardo a Barumki są miekkie i dobrze kleją. Jedyny minus letnich to po dłuższej ostrej jeździe po zakrętach(przypuszczam, że jak się nagrzeją), zaczynają huczeć jak zimówki i przód pływa na zakrętach.
dzisiaj pogoda jak widać ciepło woda +4 może to waga auta niewiem. Rondko na Powstańców'a Poziomkowa suchy las. opel corsa 94' 1.5D 50km/h w wejściu opony dębica i wszedł, 5lat mają. Godz. później ibiza 07' 1.9TDI ta sama prędkość ...uślizg na NOKIAN 5lat stare. Może masa auta,powiem jedno jedne i drugie zajebiste w śniegu, i na marznącym,aLE... na marznącym szybko ABS łapie w ibizie te opony miałem w marei i lepiej hamowała, od czego może to zależeć?masa? długość pojazdu?
Podobnie z letnimi matadorami, te chyba były robione typowo na tor, świetnie się spisywały na równej jak stół najlepiej betonowanej nawierzchni, ale na nierównościach był koszmar (a takich dróg w PL jest większość, równe jak stół to przecież rzadkość), auto uskakiwało w zakrętach a ABS załączał się nawet na suchej nawierzchni przy normalnym hamowaniu.
A co do częstego wymieniania wielosezonowych opon to zależy kto jak dużo jeździ i jak długo trzyma auto(większości wystarczą na 4 lata), odchodzi jednak koszt zmian opon i ich przechowywania, a źle użytkowane lub przechowywane zimówki tracą swoje właściwości.
Pracowałem w DE swego czasu w branży motoryzacyjnej i wiem, że Niemcy to nie są idioci, i nie wyrzucają/sprzedają za grosze całkiem dobrych opon po jednym sezonie, bo im się znudziły. Zwykle pozbywają się ich jak coś z nimi jest nie tak, na eksport idą też opony z reklamacji, są wtedy dość nowe i zwykle z bardzo dobrym bieżnikiem.
Co do opon całorocznych to sądzę, że nigdy nie próbowałeś/łaś na takowych jeździć, więc po co powielać zasłyszane opinie nie mając doświadczeń i wiedzy. W konkretnych warunkach klimatycznych jakie występują w bardzo wielu rejonach naszego kraju, nowoczesne opony całoroczne sprawdzają się bardzo dobrze. Oczywiście nie są to opony przeznaczone do agresywnej jazdy w ekstremalnych warunkach, dla wielu użytkowników mogą byc jednak lepszym wyborem niż opony sezonowe.
Szerokości koleżanko.
1 przywieziony z niemiec
2 następnego dnia przed wymianą paska. PASEK pękł(rozrządu) nie klinowy :D
3 ford ma kolizyjny silnik (popytaj co znaczy)
4 sprzedałem z rozsypanym rozrządem
Turtuś wer1207 zrozumiał?
5 Sam się postaw na hamownie
przywiozłem/sprzedałam - gdzie była operacja?