Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy MaArek77
»
Sensacyjny przeciek- zdjęcia Golfa 7 po liftingu
Wpis w blogu użytkownika
MaArek77
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 3522 razy
Data wydarzenia: 03.09.2015
Sensacyjny przeciek- zdjęcia Golfa 7 po liftingu
Kategoria: obserwacja
Obecna siódma generacja zadebiutowała w listopadzie 2012 roku więc w tym roku jesienią ma już 3 lata. Czy to dużo, skądże, to w motoryzacji niewiele szczególnie jak konstrukcja wyprzedza o wiele miesięcy konkurencję.
Zresztą wersje GTI oraz R zadebiutowały w połowie 2013 roku wiec mają obecnie dwa lata.
Tak czy owak Niemcy mają w planach mały retusz aby nadążyć za konkurencją, głównie w postaci nowego Opla Astry piątej generacji.
Lifting jest subtelny, inny nie był potrzebny a auto po zmianach pojawi się w salonach sprzedaży w kwietniu 2016 roku.
Co się zmieniło.
Z zewnątrz:
Mamy nowe zderzaki, szczególnie ten przedni budził zastrzeżenia i nie był zbyt nowoczesny, z tyłu świetnie stylizowane końcówki rur wydechowych. Nowością są stosowane seryjnie lampy w technologii LED z tyłu (obecnie opcja) i z przodu.
To dobrze że już są LED-y bez łaski, te do jazdy dziennej wymagały dopłaty do pakietu za ok 3000 zł wraz z ksenonami. Teraz mamy tylko inny wygląd graficzny wnętrz reflektorów.
Nie jest do końca wiadomo czy zmienia się wizualnie wersje GTI/GTD oraz R
Wnętrze:
Wnętrze chociaż osiągnęło już poziom jakości i wykonania niedostępny dla innych aut kompaktowych i równy Audi to nadal podlega zmianom. Dodano nowe kolory i wzory tapicerek, odświeżono deskę rozdzielczą (brak zdjęć). Nowością jest przejęty z Audi A4 cyfrowy zestaw wskaźników (stosowany tez w Passacie).
Będzie on dostępny za dopłatą a montowany seryjnie w wersjach GTI/GTD, R oraz e-Golf.
To akurat nie jest nic dobrego, owszem rozwiązanie może się podobać i fanom nowinek technicznych może przypaść do gustu ale już dochodzą sygnały że ponad 12 calowy świecący ekran z zegarami nawet po przyciemnieniu męczy i razi szczególnie przy jeździe nocą. Ja wolę tradycyjne zegary.
Pozostają fantastyczne multimedia czyli systemy rozrywkowo-nawigacyne Discover Media z 6,5 calowym ekranem i Discover Pro z 8 calowym, planuje się rozwinięcie systemu Car-net
Silniki:
Nowość w gamie to 3 cylindrowy 1.2 TSI Blue Motion o mocach 90 i 110 koni, który oferuje do 15% mniejsze zużycie paliwa.
Zapewne wersja GTD zamiast 184 koni i 380 Nm otrzyma silnik tak dostrojony jak w Passacie i mocy 190 koni i 400 Nm.
Pierwsza zmiana to porażka, druga jak najbardziej dobra
Cena:
Dobra wiadomość że lepszy Golf będzie nadal w dobrej i atrakcyjnej cenie, od 17.650 Euro w Niemczech. Jeszcze więcej auta w tej samej cenie.
Źródło publikacji: Tłumaczenie Auto Bild z 28 sierpnia 2015 roku.
Ostatnia aktualizacja: 04.09.2015 12:31:51
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ale to tez cos innego od kontrowersyjnej stylistyki, pretensjonalnej i graniczącej z brzydotą jak np Citroen cactus czy najnowsza toyota prius
Przód w aucie koloru czerwonego jakoś bardziej mnie przekonuje. To chyba jednak nie zdjęcia ale wizualizacje.
Ważne aby niczego nie zepsuli bo czasami jak w czymś dobrym chce sie poprawić na lepsze to sie dzieje odwrotnie.
Co do tego ze skody kolegi to z mojej wiedzy to jest ten starszy silnik CR może nie pierwszej ale drugiej generacji.
Pierwsza miała 170 koni, druga 177 i ta ma kolega a trzecia 184 lub 190.
I tu nie ta liczba koni jest ważna ale rodzaj silnika.
Wszystkie 2.0 TDI ale jeździłem tym 177 i 184 i te nowsze sa cichsze na biegu jałowym na zewnątrz, chociaż słychać że to diesel ale w kabinie do 150 km/h jest ciszej jak w benzynie (przynajmniej w GTD).
Podobno to samo dotyczy diesla najpopularniejszego 2.0 TDI o mocy 140 koni z Golfa 6 z lat 2008-2012 to zupełnie głośniejszy i mniej oszczędny silnik niż ten montowany w Golfie 7 od 2012 roku czyli 2.0 TDI o mocy 150 koni.
Mam nadzidje ze GTI/GTD i R nie oszpeca w tdn sposób
No cóz podobno o gustach sie nie dyskutuje... ale jednak czasem można
Ja nie mam preferencji ostre linie czy płynne.
ale ma byc klasycznie, elegancko i bez przesadnych udziwnień.
No a ten Prius to kosmos i brzydactwo ponad miarę - nikomu bym go nie zyczył
Tak czy inaczej jest dobrze.
Tak. GTI lepiej by jeździło ale potrzebuje żłopać więcej droższego paliwa.
Teraz dzięki tej wypowiedzi może niektórzy zrozumieją za co kocham diesla i dlaczego GTD to dla mnie auto idealne, auto marzeń.
A Tomek Kuchar to chyba znany kierowca rajdowy. No i nie kupił wcale Subaru ani tez Golfa GTI
Nie jest to wersja GTI ale kto wie czy ten projekt nie jest bliższy ostatecznemu wyglądowi
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/85c83de7247935f6
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/dbfa58aea490b7c6
Na szczęście zmiany sa nie przesadzone
Ten sztuczny wydech rodem z UFO do mnie nie przemawia, reszta OK.
Jak dla mnie obecnym mistrzostwem liftingu Volkswagena to nowy Multivan 6 Generation...