Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1407 razy
Data wydarzenia: 12.02.2011
Serwis 15000
Kategoria: serwis
materiały pomocnicze - 56,54
filtr oleju - 50,41
śruba - 6,15
Przegląd okresowy z gw mobilności - 154
GFS/Gefuhrte funktion(opisane przez serwisanta jako podpięcie pod komp) - 88
razem 355,10
+ własny olej - 4 L castrola edge - 162 pln, którego wlali 3,6 litra
Dostałem też kartkę odnośnie opisu przeglądu gdzie mam taką checklistę -
akumulator - sprawdzenie za pomocą testera akumulatorów
ciśnienie opon/bieżnik - robocze + zapasowe
Olej silnikowy z wymianą filtra
Układ hamulcowy - sprawdzenie pod kątem nieszczelności i uszkodzeń
hamulce - sprawdzenie,
poziom płynu sprawdzenie
Auto odebrałem umyte i odkurzone, fakt że był w serwisie od 10 do 15 dzisiaj, ale też jest to kwestia tego, że sprawdzali 2 dodatkowe rzeczy, przejechali się żeby sprawdzić jak się co zachowuje, ale o tym poniżej:
dodatkowo zgłaszałem zastrzeżenia co do skrzyni biegów, przy redukcji gdy hamuję, jeśli zredukuje do 2jki, a ja przestanę hamować i wcisnę gaz czuję delikatne szarpnięcie - zrobili reload softu do skrzyni i na razie jest ok.
druga rzecz to fakt tego odgłosu rezonansu z prawej strony z przodu z którym walczył na forum Aoox - dowiedziałem się co następuje - jest to przewód paliwowy, który idzie z baku do silnika, i nie rezonuje on o blachę podwozia, a w miejscu gdzie jest zwężenie gdzie wchodzi on i zaraz dochodzi do silnika. Generalnie receptą na to wg serwisu jest nowy przewód paliwowy, dłuższy o 30mm i inaczej wyprofilowany, żeby nie wpadał w drgania na wolnych obrotach. Ściągają go z DE więc czekam tydzień na wymianę.
nie wiem czemu nie wymienili mi filtra kabinowego... ale dopytam za tydzień ocb.
Dowiedziałem się także o drobnej rzeczy odnośnie silnika TSI, gdzieś wyczytałem(chyba na aWc), że silnik ten rzekomo posiada system który doprowadza smarowanie do osi turbiny po wyłączeniu silnika przez ileśtam sekund. Serwisant zapewnił mnie, że jest to absolutna nieprawda, także każdy kto ma silnik TSI powinien jak mówią przykazania odczekać jakiś czas, dać turbinie zwolnić przed wyłączeniem silnika.
Najnowsze blogi
Dodano: 16 godzin temu, przez powerTGS440
Renault Megane III 1.5DCI 95PS 6-gear MANUAL
Ogólnie, w ten długi weekend przejechałem 903km, średnie spalanie 4.2litra (nie korzystałem z klimy), trasa ekspresowa S3 (tylko 30km na ...
1
komentarz
Dodano: 17 godzin temu, przez powerTGS440
Właśnie minęło 9 miesięcy od kupna P208, przejechane w tym czasie 10.000km, było by więcej, ale od czasu kiedy pojawiła się Meganka to autko jeździ trochę mniej i bliżej, trasy nie ...
1
komentarz
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdjęcie wykonane jeszcze u poprzedniego właściciela
super autko jak na tylko Peugeota 207
4
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Pozdrawiam