Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Skoda Fabia
»
Serwis Fabinki i niepokojący błąd zczytany z VAG
Wpis w blogu auta
Skoda Fabia
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 9970 razy
Data wydarzenia: 30.09.2011
Serwis Fabinki i niepokojący błąd zczytany z VAG
Kategoria: awaria
Nie mała niespodzianka czekała przy wymianie termostatu, a mianowicie poprzedni właściciel wyjął cały środek i zostawił tylko obudowe :/ Więc jeździłem bez termostatu...
Autko na serwisie pokazało trzy błędy:
- 17549 Load Calculation Cross Check Implausible Value P1141 Intermittent
- 16502 Coolant Temperature Sensor-G62 Signal Too High P0118
- 17511 O2 Sensor Heating Bank 1 Sensor 1 Performance too Low P1103
Mechanik stwierdził, że powinny one zniknąć po serwisie ale okaże się to jak troche pojeżdże. Ogólnie stan silnika i wszystkich podzespołów wypadł bardzo dobrzę.
Jednak żeby nie było tak pięknie zapaliła mi się kontrolka silnika jeszcze w tym samym dniu i moim oczom ukazało się parę błędów z czego tylko jeden związany z silnikiem:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 047 906 033 C
Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4A
Coding: 00061
Shop #: WSC 13765
TMBJB16Y313220315 SKZ7Z0A0814740
1 Fault Found:
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
P1141 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0101
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC
Controller: 6Y0 820 045
Component: Klimaanlage X0760
1 Fault Found:
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to B+
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.
Controller: 6Q1 937 049
Component: BORDNETZ-SG. 1S30
Coding: 09234
Shop #: WSC 13765
3 Faults Found:
00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41)
37-10 - Faulty - Intermittent
00900 - Fuse for Signal Horn (S194)
37-10 - Faulty - Intermittent
00966 - Fuse for Blinkers (S151)
37-10 - Faulty - Intermittent
Po wykasowaniu błędu 17549, po paru przejażdżkach błąd wraca Nie mam pojęcia jak sie za niego zabrać, myślę żeby wymienić uszczelke pod przepustnicą, ponieważ gdy była czyszczona uszczelka nie została wymieniona.
Resztą błędów się nie martwie, czujnik parownika już zamówiony, gdy tylko dojdzie klima będzie działać na nowo .
Ale ten błąd silnika nie daje mi spokojnie w nocy spać... Może ktoś z Was miał już taki błąd i poradził sobie z nim? Wszystkie porady i wskazówki mile widziane
Pozdrawiam i życze wszystkim Miłego Dnia
Ostatnia aktualizacja: 30.09.2011 18:23:59
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Co do czyszczenia przepustnicy to tak jak pisze, była czyszczona i adaptowana podczas serwisu.
Jakieś pomysły skąd to lewe powietrze może brać?
- przeczyść przepustnicę
- może lewe powietrze skądś jest
ale najpierw zrób to pierwsze...