Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Toyota Celica 1.8 VVT-i 143KM
»
Serwis sezon wiosna-lato 2016
Wpis w blogu auta
Toyota Celica
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1202 razy
Data wydarzenia: 21.11.2016
Serwis sezon wiosna-lato 2016
Kategoria: zmiany w aucie
Krótki zaległy wpis o tym, co było robione od ostatniej wrzuty:
- Wymiana świec zapłonowych na Denso K16TT z niklową elektrodą. (przebieg 211500)
- Wymiana łączników stabilizatora przód i tył (wymiana na takie z metalowymi miseczkami na przegubach) (przebieg 211500)
- Wymiana filtrów gazu LPG fazy ciekłej i kontrola fazy lotnej (czyszczenie odstojnika na substancje oleiste - po około 25 tys. kilometrów zebrało się niecałe pół cm substancji)
- Polerowanie i lakierowanie przednich reflektorów – kolejność pracy: demontaż, oczyszczenie wodą z płynem do mycia naczyń, szlif papierem wodnym o gradacji 1,5k, 2k, 2,5k, zabezpieczenie taśmą, odtłuszczenie, lakierowanie lakierem dwuskładnikowym z utwardzaczem. Lakierowane kompresorem.
- Szlifowanie i lakierowanie zacisków hamulcowych. Nie demontowałem zacisków przed pracą (tzn. nie rozszczelniałem układu hamulcowego) gdzie się dało wyszlifowałem małą szlifierką z drapakiem, reszta wytarta papierem ściernym. Malowane lakierem z puszki o podwyższonej odporności na temperaturę na kolor srebrny ( po ponad pół roku jazdy farba trzyma bardzo dobrze, nie ma odprysków)
- Wymiana tarcz hamulcowych z przodu (przebieg 211500) i tarczo bębnów z tyłu (przebieg221200). Przód wentylowany, z pociętymi profilami tarczy . Tył standardowy z wymianą rozpórek oraz okładzin hamulcowych na nowe (TRW)
- Zaprawka lakiernicza drzwi przy prawym lusterku. Pod uszczelką zbiera się woda, która prowadzi do korozji. Wycięty niewielki kawałek zjedzonej przez rudą blachy, oczyszczone, zaszpachlowane, przetarte papierem, następnie polakierowane lakierem dobieranym pod kolor nadwozia i bezbarwnym. Lakierowane kompresorem (przebieg 211200). Do poprawek jeszcze jest druga strona.
- Wymiana wycieraczek na Bosch
- Zakup nowych opon Toyo Proxes T-1R rozmiar 205/55/R15 88 V (przebieg 216700)
- Co około 10-11 tys km wymiana oleju na Motul x-cess 8100 5w40 i filtra oleju (Mann)
To tyle. Więcej szczegółów znajdziecie w dzienniku kosztów.
Pozdrawiam.
Dodawanie komentarzy do tego obiektu zostało zablokowane przez właściciela
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych