Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A4 "ZIELONO" mi
»
Sezonowa wymiana letnich kół na "zimówki".
Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1020 razy
Data wydarzenia: 19.11.2013
Sezonowa wymiana letnich kół na "zimówki".
Kategoria: serwis
2. Przygotowanie fabrycznego kompletu narzędzi do zmiany koła.
3. Poluzowanie śrub w kołach.
4. Podłożenie zabezpieczenia pod koło przeciw odjechaniu pojazdu.
5. Zaciągnięcie hamulca ręcznego.
6. Podłożenie lewarka pod próg pojazdu.
7. Odkręcenie śrub w kole.
8. Wymiana kół cztery razy i dokręcenie śrub.
9. Opuszczenie pojazdu i schowanie narzędzi.
10. Odjazd z parkingu przygotowanym pojazdem do zimowych wypraw.
11. Koszt - zero złotych polskich.
12. Czas pracy - 37 minut.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją.
Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć.
Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
8
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
6
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Tym razem trochę o Picadorze, który powrócił na ojcowskie łono ;) Ponownie stałem się jego współwłaścicielem razem z młodszą córą Dlatego też przed przekazaniem jej do jazdy ...
4
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

1. Wstawiłem do warsztatu o umówionej godzinie
2. Wymienili na zimówki, na tych felgach co mam.
3. Czas oczekiwania ok. 7 minut (czterech pracowników na raz robiło)
4. Kosztów nie pamiętam
5. Zaoszczędzone 30 minut odnosząc się do punktu 12.
6. Zero wysiłku
7. Czyste ręce
8. Koła wyważone
9. Koła napompowane.
10. Gwarancja na usługę
11. Kawa w cenie (ledwo zdążyłem wypić)
12. Wpisu w dzienniku nie zamierzam robić.
1. Sprawdzenie kondycji zimówek
2. Wyważenie kół
Chyba że będą następne dzienniki
1. Jaki był średni obrót klucza potrzebny do odkręcenia śruby?
2. Jaka była średnia siła potrzebna na popuszczenie śruby?
3. Ile masz śrub w kołach?
4. Lewarek nożycowy, czy ten drugi?
5. Na jaką wysokość podnosiłeś afto?
6. Jaki był nacisk na lewarek na poszczególnych przyłożeniach?
7. Ile razy cyknął hamulec ręczny zanim został ostatecznie zaciągnięty?