Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A4 "ZIELONO" mi
»
Sezonowa wymiana letnich kół na "zimówki".
Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 989 razy
Data wydarzenia: 19.11.2013
Sezonowa wymiana letnich kół na "zimówki".
Kategoria: serwis
2. Przygotowanie fabrycznego kompletu narzędzi do zmiany koła.
3. Poluzowanie śrub w kołach.
4. Podłożenie zabezpieczenia pod koło przeciw odjechaniu pojazdu.
5. Zaciągnięcie hamulca ręcznego.
6. Podłożenie lewarka pod próg pojazdu.
7. Odkręcenie śrub w kole.
8. Wymiana kół cztery razy i dokręcenie śrub.
9. Opuszczenie pojazdu i schowanie narzędzi.
10. Odjazd z parkingu przygotowanym pojazdem do zimowych wypraw.
11. Koszt - zero złotych polskich.
12. Czas pracy - 37 minut.
Ostatnia aktualizacja: 21.11.2013 08:20:07
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
1. Wstawiłem do warsztatu o umówionej godzinie
2. Wymienili na zimówki, na tych felgach co mam.
3. Czas oczekiwania ok. 7 minut (czterech pracowników na raz robiło)
4. Kosztów nie pamiętam
5. Zaoszczędzone 30 minut odnosząc się do punktu 12.
6. Zero wysiłku
7. Czyste ręce
8. Koła wyważone
9. Koła napompowane.
10. Gwarancja na usługę
11. Kawa w cenie (ledwo zdążyłem wypić)
12. Wpisu w dzienniku nie zamierzam robić.
1. Sprawdzenie kondycji zimówek
2. Wyważenie kół
Chyba że będą następne dzienniki
1. Jaki był średni obrót klucza potrzebny do odkręcenia śruby?
2. Jaka była średnia siła potrzebna na popuszczenie śruby?
3. Ile masz śrub w kołach?
4. Lewarek nożycowy, czy ten drugi?
5. Na jaką wysokość podnosiłeś afto?
6. Jaki był nacisk na lewarek na poszczególnych przyłożeniach?
7. Ile razy cyknął hamulec ręczny zanim został ostatecznie zaciągnięty?