Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1207 razy
Data wydarzenia: 28.02.2014
Siłownia dla śpiocha
Kategoria: zmiany w aucie
Nie byłbym sobą gdybym nie doprowadził auta do stanu z którego nie byłbym 100% zadowolony.
Śpioch trafiło na rolki - ponownie. Tym razem "siłownia" obciążeniowa i profesjonalny "trener".
Autko przez 2 godz. miało naprawdę ciężkie życie. Kolejny układ do wykonania - pełne obciążenie i analiza, i tak co kilkanaście minut. Z każdym kwadransem "śpioch" prężył muskuły coraz bardziej.
Teraz jest dobrze

Filmik z próby 0-100 2x poniżej.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
16
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
5
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

- małe diesle i benzyny do miasta
- średnie do jazdy wokół komina i trochę dalej
- duże diesle na trasy (fajnie się wyprzedza i jest cicho w środku, do tego mało pali
- duże benzyniaki do zabawy, diesel się do tego zwyczajnie nie nadaje, raz że nie lubi, dwa to ile masz tych obrotów użytecznych do zabawy? od 2 do 4 tyś ... bez sensu, do tego osprzęt który nie specjalnie lubi katowanie.
Jak chcesz się bawić to kupujesz do tego odpowiedni pojazd i paliwem się nie przejmujesz, wszystko inne to kompromis.
A do zabawy jak najbardziej R6 benzynka
Bardziej bałem się że Corsa padnie po 200kkm ale o dziwo dzielnie się trzyma. Mój mechanik serwisuje te Opelki z przebiegami 300kkm i dalej są w dobrej kondycji. Zobaczymy jak M47 będzie sobie radził. Na mobile.de można spotkać takie z przebiegami znacznie powyżej tych 300kkm. Powiedzmy że jestem dobrej myśli
Z samym programem trzeba oczywiście uważać. Znam "tjunerów" którzy w 30 min wrzucają nowy program, do tego krótkie sprawdzenie czy jedzie i już!
Dziękuję, ale na takiego bym się w życiu nie zdecydował, mimo że kosztuje 3x mniej.
Wszystko jest kwestią już naturalnego zużycia elementów mechanicznych i stylu jazdy. Awarie się zdążają, tak już jest :/
Natomiast patrząc po forach to w tym silniku problemem jest głównie turbina (głównie ta z 320d) czasem zatkane kanaliki olejowe i przekręcona panewka, ale mam nadzieję że mnie to ominie :D
Silnik póki co pracuje świetnie, płukany przed wymianą oleju , olej lany dobry a silnik nie jest przesadnie obciążany (strzelanie ze sprzęgła, sprinty, pierwszy na światłach to nie dla mnie) mam nadzieje ze posłuży
Na pewno każdą usterkę opiszę tutaj.
Na niektórych przyoszczędzili zbyt dużo, więc generalnie lepiej ostrożnie podchodzić do zwiększania mocy.
Co do samego auta to silnik M47N2 jest identyczny poza wtryskami i turbo z 320d gdzie jest w serii 163KM i 330Nm więc bardziej obciążony nie jest.
Nowy wykres w galerii
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość." Rewelacja!