Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 496 razy
Data wydarzenia: 21.01.2010
Słaby zasięg
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
12
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
22
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

mam identyczny kluczyk jak ten po lewej. odwracasz kluczyk, pod logo audi masz wyżłobienie. wkładasz płaski śrubokręt, trzymając kluczyk bagnetem "od siebie" podważasz - "scyzoryk" rozsunie Ci się i rozdzieli na dwie części, interesuje Cię ta część, do której masz przypięte klucze. patrząc od strony, gdzie był kluczyk ("z góry") zobaczysz mniej więcej na środku (u mnie jest tam nadrukowanie 'A3/B5') wycięcie, w które musisz włożyć śrubokręt i odwrócić go o 90st, podważając górną część i dzieląc pilota na dwie części - w jednej z nich jest bateria.
Uwagi:
- trzeba trochę siły, ale bez przesady
- krążą legendy, że wyjęcie baterii na 1/5/30/różne_inne_wersje minut wiąże się z koniecznością synchronizowania kluczyka z autem. wg mnie to totalna bzdura - wymieniałem baterię w swoim pilocie i podobnym z octavii i niczego nie trzeba było programować (ale w razie czego - ostrzegałem
- łatwiej poskładać niż rozebrać
- jak sobie nie poradzisz - daj znać, zrobię fotki z instrukcją