Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Audi A4 » Słów kilka po paru chwilach nieobecności :)







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Audi A4
  • przebieg 353 000 km
  • rocznik 2005
  • kupione używane w 2017
  • silnik 2.0 TDI PD
Dodano: 3 lata temu
0
like
Blog odwiedzono 618 razy
Data wydarzenia: 31.01.2021
Słów kilka po paru chwilach nieobecności :)
Kategoria: obserwacja
WPIS Z DN. 31.01.2021 KOPIOWANY ZE STAREGO KONTA



Witam,
po krótkiej nieobecności :D przypomniałem sobie o portalu, oraz po dłuższym zastanowieniu się, jakie było hasło, udało mi się tutaj zalogować. Więc pomyślałem, że skoro już tu jestem, odświeżę trochę profil, a przy okazji zbadam czy portal nadal żyje czy kona. :)

Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu, Audi służy mi nadal i nic nie zapowiada by miało się to zmienić w najbliższym czasie.
Planowałem zmianę na coś nowszego, lecz przez pandemię plany wzięły w łeb, priorytety zmieniły się diametralnie, był też czas że auto stało dość długo w garażu nieruszane...

Do chwili obecnej, (tj. 31.01.2021) autem przejechałem ok. 60tys. km, zwiedziłem nasz kraj od gór do morza (byłem w Ustce u baaartez'a) oraz ze wschodu na zachód. Ma również za sobą podróż z Hrubieszowa w Lubelskim do Lillehammer w Norwegii, ale tą trasę zrobili moi rodzice.

W codziennym użytkowaniu, silnik oraz skrzynia biegów CVT, uważane za zło prawie tak jak motor 2.5 V6 TDI, w moim aucie sprawują się bez zarzutu. Skrzynia przeszła ostatnio serwis, jej stan został określony na wzorowy, co mnie bardzo cieszy. Poważnych problemów z samochodem nie odnotowałem, aczkolwiek jedyna poważniejsza awaria jaka unieruchomiła mi całkiem auto i trzeba było auto zawieźć lawetą do warsztatu, to awaria pompy paliwa. Turbina bliżej przebiegu 300tys. km wymagała przeglądu więc została zregenerowana. Przy okazji została przeprowadzona zmiana geometrii łopatek wirnika, co zniwelowało w dużym stopniu turbo dziurę, i pozwoliło po ułożeniu się turbo uzyskać moc już od dolnego zakresu obrotów (jest to ok. 1100rpm).
Olej w silniku zmieniam co 10tys. i prawdę mówiąc po regeneracji turbiny nie potrzebuje dolewek, lub są to dolewki symboliczne. Przerabiałem już różne oleje m.in.: Castrol EDGE, Mobil1, Valvoline, a obecnie Liqui Moly. Póki co Liqui i Valvoline wypadają dla mnie najlepiej.
Spalanie w cyklu miejskim to ok. 7,5-9L, cykl mieszany, zaobserwowałem 8,3L, a w trasie przy prędkościach do 120km/h 5,8L 140km/h 6,6L

Tak po za tym, to samochód sprawuje się ok, z wad można już uznać wiek, przebieg oraz stan lakieru, posiada drobne obcierki parkingowe i poobijany przez kamienie przedni zderzak po częstych jazdach po autostradzie i drogach szybkiego ruchu. Pasowałoby się tym zająć w niedalekim czasie. Cóż, czarna codzienność posiadania czarnego auta, na którym wszystko widać :P. Jednakże na szczęście rdzy nie ma, więc wygląda na to, że jakiś ocynk jeszcze na nim pozostał xD.

PS. Jak przejrzałem swoje stare wpisy, to prawie nic z moich planów modowych nie wyszło xD jedyny mod jaki zrobiłem w ostatnim czasie to soft z j. polskim menu do radia :P

Poniżej trochę zdjęć z ostatnich kilku lat... znaczy chwil. Pozdrawiam :)
Zgłoś nadużycie


Dodawanie komentarzy do tego obiektu zostało zablokowane przez właściciela
Najnowsze blogi
Dodano: 9 godzin temu, przez darek-k
Poprzednie Xenon słabo świeciły, tym razem wybór padł na żarówki Xenon Philips i postojówki osram blue koszty żarówki Xenon Philips - 399zł postojówki osram - 10zł wymiana kilka ...
Dodano: 20 godzin temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia koszty ...
Dodano: 20 godzin temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie