Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Peugeot Partner » Spalanie







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Peugeot Partner
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1047 razy
Data wydarzenia: 05.09.2009
Spalanie
Kategoria: obserwacja
Wszyscy ciągle o tym spalaniu, więc i ja coś dodam [bigok] W sobotę puściłem auto z towarem na Słowację. Auto załadowane po dach, do tego wysoka przyczepa (starałem się dobrać taką żeby nie wystawała poza obrys auta) również załadowana po dach. Pojęcia nie mam jaki styl jazdy preferował kierowca, ale pewnie specjalnie nie oszczędzał auta (bo w końcu chciał być jak najszybciej w domu), a do tego doszło trochę górskich tras i wyszło spalanie najwyższe w ostatnim czasie - 7,63l/100km [boshe] Początkowo kierowca źle zatankował auto i wyszło 6,1l/100km, ale jak wsiadłem i zobaczyłem, że brakuje jeszcze prawie 1/4 baku to dotankowałem - a z tym jest problem, bo popsułem jakąś tam klapkę we wlewie i ciągle odbija, przez co trzeba lać każdy litr przez dobre 10-20s [panna] Trochę mi to zawyżyło statystyki :( Takie wyjazdy szykują się co kilka tyg., więc średnia ostro mi się zmaści :(
Dodano: 13 lat temu
Do paw810: Na początku tankowałem wyłącznie V-Power Diesel - nie dość, że paliwo dużo droższe, to w dodatku samochód palił blisko litr więcej.
Dodano: 13 lat temu
moj nigdy nie spalil mniej niz 6,4l, a staralem sie bardzo rozsadnie jezdzic. na drodze radomsko-opole przez olesno, bez korkow i szalenczych wyczynow i nie szybciej jak 100km/h. po londynie lyknie lekko 7, a na niemieckiej autostradzie przy 140-150km/h poszlo 9l/100km.
porownujac do picasso 2.0hdi minimlnie osiagnalem 4.7 max 7.5 a na trasie londyn-pl 6. xantia 1.9td w podobnych warunkach jakkolwiek jezdzilem bylo miedzy 6.8-7.3.
moze ten typ tak ma.
p.s.tankuje drozszy, niby lepszy olej napedowy.


Dodano: 15 lat temu
ladny wynik
Dodano: 15 lat temu
Do Grosio: Przeciwnie - kupując auto prywatne możesz kupić np jakieś sportowe z V12 pod maską i wiesz, że będzie cię to dużo kosztować. Ma cieszyć i koszty są nie ważne. Natomiast w przypadku auta zarobkowego koszty mają być jak najniższe, bo za darmo nikt robić nie chce. Szuka się więc kompromisu pomiędzy tym jakie koszty auto będzie generować a np tym ile można do niego wpakować. Mogłem przecież kupić jakiegoś VW Transportera i do niego nie trzeba by przyczepki w tym konkretnym przypadku i pewnie spaliłby mniej, albo tyle samo. Jednak na codzień tyle się nie wozi, więc ogólne koszty byłyby dużo wyższe, bo Transporter spali średnio dobre 8-9l, a nie 6-6,5l. To w skali roku i przejechaniu 30-35tys.km daje dobre 1300zł różnicy. Co jak co, ale wolę tą kasę przeznaczyć na co innego ;)
Dodano: 15 lat temu
Według mnie jak pali te 7-8L/100km i jest to samochód który wozi towary/z naczepami/zarabia kasę to nie jest to dużo. Co innego jakby palił pow. 10L/100km...
Dodano: 15 lat temu
Kumpel miał wolnossącego Berlingo i ciekawa sprawa - nieważne czy mu deptano czy jeżdżono spokojnie, spalał prawie zawsze tyle samo czyli ok. 8 l ON/100 km
Dodano: 15 lat temu
Do Marek_JES: Wolę wydać te kilka złociszy zaoszczędzone na każdych 100km na piwko ;) Każdy grosz się liczy.
Dodano: 15 lat temu
Ale jak auto na siebie zarabia to pal licho średnią
Najnowsze blogi
Dodano: 12 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
17 komentarzy
Dodano: 12 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas. Audi zostało wystawione na sprzedaż. Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
8 komentarzy
Dodano: 15 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia... Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl