Wpis w blogu auta
Toyota Celica
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 3802 razy
Data wydarzenia: 22.07.2015
"Swap" hebli
Kategoria: zmiany w aucie
Coś o wymianie... wszystko pasowało, że tak napisze P&P. Zero przeróbek. Cała zmiana odbyła się bez problemów.
Najważniejsza różnica to większa nacinana oraz nawiercana tarcza (seria 255mm, wpadła 295mm) no i oczywiście większe klocki. Na razie nie mogę ocenić bo muszą się dotrzeć Ale już widać, ze jest lepiej.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zostawcie myśl co sądzicie
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Na pewno "szybciej" i mocniej biorą, na pewno też będą bardziej odporne na agresywną jazdę, ale w ogólnym rozrachunku droga hamowania będzie bardzo podobna.
Jeżeli przy poprzednich seryjnych hamulcach podczas hamowania załączał się ABS, to znaczy że same hamulce miały jeszcze "zapas" a najsłabszym elementem pośredniczącym jest opona która traci przyczepność i wydłuża wynik
Co innego przy maksymalnym, ale to naprawdę maksymalnym załadunku, wtedy może i jakaś różnica będzie
Podsumowując, jeżeli chodzi o drogę hamowania, to najbardziej liczy się czas reakcji kierowcy i posiadane opony