Wpis w blogu auta
Volkswagen up!
Dodano: 1 rok temu
Blog odwiedzono 1123 razy
Data wydarzenia: 07.04.2023
Światła do jazdy dziennej
Kategoria: zmiany w aucie
Nigdy się w to nie bawiłem, chcę w VW UP! zamontować światła do jazdy dziennej, nie mam jeszcze pojęcia jak do tematu się zabrać, na pewno to zrobię, ale może jakieś porady ?
Sposób podpięcia, jak ogarnąć przekaźnik, itp...
Czekam na porady
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Bóle dreszcze i coś jeszcze
Z punktu widzenia przeglądu, gdyby ktoś bardzo skrupulatnie do tego podszedł to dodatkowe dzienne oznaczałyby negatywny wynik bo wedle rozporządzenia świateł dziennych powinny być 2 sztuki. I nieważne czy ktoś odłaczył zasilanie od fabrycznych czy nie.
Don Pedro herbu Zielina Pietruszka
One chyba nie lubią mnie, a ja ich
Wykorzystywana jest tam zarówka dwuwłóknowa 21/5W przystosowana do gniazda W3x16q do którego to gniazda dochodzą 3 przewody:
- masa,
+ od dziennych do żarnika 21W,
+ od pozycyjnych do żarnika 5W.
Wystarczy odłączyć od gniazda ten + co zasila obwód dziennych i do niego podłączyć dowolne inne lampki dziennych. Drugi przewód od nich do masy.
Wtedy wszystko działa jak fabrycznie tylko świeci nie żarnik 21W zarówki dwuwłóknowej tylko te inne dzienne.
Wszystko jest zabezpieczone standardowymi bezpiecznikami, sterowanie przechodzi przez główny włącznik świateł w kabinie i wszystko działa tj. zapala się, gaśnie jak w fabrycznej instalacji.
Zrobili Ci dobrze dopiero w serwisie? mam nadzieję, że była to pani elektryk.
Może dlatego, że wyprodukwoana była w fabryce hiszpańskiej a nie francuskiej ale miałem w niej np. od razu cewki denso a nie beru czy jakieś magnetti-mirelli
Na znanyym portalu ok 300-400 zł chyba zs używane
Czy pasują do zykłego nie wiem. Bo to trzeba ustalić w ASO Volkswagena