Wpis w blogu auta
Volkswagen up!
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 1365 razy
Data wydarzenia: 07.04.2023
Światła do jazdy dziennej
Kategoria: zmiany w aucie
Nigdy się w to nie bawiłem, chcę w VW UP! zamontować światła do jazdy dziennej, nie mam jeszcze pojęcia jak do tematu się zabrać, na pewno to zrobię, ale może jakieś porady ?
Sposób podpięcia, jak ogarnąć przekaźnik, itp...
Czekam na porady

Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Przyszedł czas na serwis olejowy z filtrami
robota zrób to sam jak zwykle
Olej Total 5W30
filtr oleju PSA 1109CK
filtr paliwa PSA 1906C0
filtr powietrza MANN
filtr kabinowy Valeo 715635/ZAW ...
1
komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Tak jak w temacie, postanowiłem trochę przewietrzyć garaż.
Audi A2 i Daihatsu Terios zostały wystawione na sprzedaż. Uwaga obydwa auta sprzedały się w ciągu 24 godzin od wystawienia. ...
13
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
42
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Bóle dreszcze i coś jeszcze
Z punktu widzenia przeglądu, gdyby ktoś bardzo skrupulatnie do tego podszedł to dodatkowe dzienne oznaczałyby negatywny wynik bo wedle rozporządzenia świateł dziennych powinny być 2 sztuki. I nieważne czy ktoś odłaczył zasilanie od fabrycznych czy nie.
Don Pedro herbu Zielina Pietruszka
One chyba nie lubią mnie, a ja ich
Wykorzystywana jest tam zarówka dwuwłóknowa 21/5W przystosowana do gniazda W3x16q do którego to gniazda dochodzą 3 przewody:
- masa,
+ od dziennych do żarnika 21W,
+ od pozycyjnych do żarnika 5W.
Wystarczy odłączyć od gniazda ten + co zasila obwód dziennych i do niego podłączyć dowolne inne lampki dziennych. Drugi przewód od nich do masy.
Wtedy wszystko działa jak fabrycznie tylko świeci nie żarnik 21W zarówki dwuwłóknowej tylko te inne dzienne.
Wszystko jest zabezpieczone standardowymi bezpiecznikami, sterowanie przechodzi przez główny włącznik świateł w kabinie i wszystko działa tj. zapala się, gaśnie jak w fabrycznej instalacji.
Zrobili Ci dobrze dopiero w serwisie?
Może dlatego, że wyprodukwoana była w fabryce hiszpańskiej a nie francuskiej ale miałem w niej np. od razu cewki denso
Na znanyym portalu ok 300-400 zł chyba zs używane
Czy pasują do zykłego nie wiem. Bo to trzeba ustalić w ASO Volkswagena