Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf 1,9TDI PD - Gutek
»
Świecący stop i szarpanie przy ruszaniu.
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1479 razy
Data wydarzenia: 23.11.2014
Świecący stop i szarpanie przy ruszaniu.
Kategoria: awaria
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Co do Altea, to fajnie chodzi, jest zrywna, trochę mi DSG robiło numery.
Nawet to opisałem na forum http://www.autocentrum.pl/?FF=812&tid=1999978268&str=1
No i doszedłem co to takiego, wygląda na Mecatronic. Już jest dużo lepiej, teraz casem na lekkim gazowaniu szarpnie szybko 2,3 razy ale lekko na 2 biegu, jak by wysprzeglało 1-ke i za ułamek sekundy zarzucała 3 bieg do gotowości.
Mam nadzieję że koszt spalania w tym aucie zrekompensuje mi dodatkowe koszty jakie miałem w TDI. Jeśli tak się stanie to wygrałem na zmianie no i ten seat wyszedł mi taniej i lepiej wyposażony niż Golf Wagon. Więc VW przegrał.
Acha na trasie przy stałej w miarę prędkości 90km/h i używaniu klimy spalanie było w granicach 7.2/100km. Przejazd potem na odcinku 15km przez parę wiosek z kilkoma progami w każdej wiosce od razu zmienił spalanie na 8.5/100.
Myślę że na auto flotowe i na rodzinne wyjazdy auto nadaje się jak znalazł i nie jest za drogie. Silnik żłopie jak szalony na biegach 1,2,3, 4 ka jest już neutralna przy moim spalaniu, dopiera 5 i wyżej oraz hamowanie silnikiem obniża spalanie.
A po za tym to fajny silnik, ale ja miałem pecha, po 70 tyś. km robione było turbo, 2 x zaglądano do sprzegła i wymieniono dyski. No i 3 x wentylator chłodnicy oraz 2 x akumulator, acha no i elektrozawór od AC. W tym ostatnim aby mi zaoszćzędzić na kosztach serwis VW zrobił mi jakiś myk z jego automatyką, (niewyłączał gdy pojawiało się zalodzenie) więc mroziła jak na syberi, na 1,2 biegu wentylatora klima potrafiła zalodzić się z braku odpowiedniego przepływu powierza - odebrania temperatury.