Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Mercedes Klasa S S-ka » Szarpianie po dodaniu gazu. Wymienione kable w wiązce elektrycznej w silniku







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Mercedes Klasa S
  • przebieg 262 000 km
  • rocznik 1991
  • kupione używane w 1995
  • silnik 3.2 SE,SEL
Dodano: 12 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 1544 razy
Data wydarzenia: 16.03.2013
Szarpianie po dodaniu gazu. Wymienione kable w wiązce elektrycznej w silniku
Kategoria: zmiany w aucie
Usiłowałem już dostać odpowiedź do poprzedniego wpisu dotyczącego szarpania samochodu. Nie dostałem jej i dopiero ostatnio zabraliśmy się za tą awarię. Mechanicy sprawdzali skrzynie biegów, jeździli, uznali, że to jednak nie skrzynia biegów. Oddaliśmy samochód do miejscowego mechanika. Nie wiedział, co zrobić, aż w końcu znalazł trop. Wiązka elektryczna, dzięki niej samochód dostaje odpowiednią dawkę paliwa do każdego cylindra i silnik może normalnie odpalić była pordzewiała i odpadła od niej izolacja - typowe w tych mercedesach. Wiązka robiła zwarcia i przez to silnik nie mógł pracować normalnie Z racji tego, że nowa wiązka w serwisie kosztuje 1600 zł rozpoczęliśmy poszukiwania na allegro. Na marne. W końcu mechanik - elektryk wziął odpowiednie kable i powpinał do kostek łączących to wszystko w jedną instalację. Samochód zaczął jeździć normalnie, ale tylko przy pierwszej jeździe. Następnym razem znowu zaczął szarpać. Potem mechanik coś tam porobił i znów jeździł normalnie. Teraz jest to samo. Mechanik wpadł na pomysł, żeby sprawdzić pompkę paliwa oraz dopływ paliwa. Możliwe, że samochód po prostu nie dostaje odpowiednio dużo paliwa i przestaje normalnie przyśpieszać. A ta wiązka dała tyle, że jest teraz ładna i zaizolowana, a samochód przestał być mułowaty i jest bardziej dynamiczny przy przyśpieszaniu.
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Tym razem mechanik wziął się za pompkę paliwa i zawór ciśnienia paliwa. Nowa pompka paliwa, jak się okazało ciekła i mechanik musi ją oddać. Z zegarami mierniczymi samochód jechał normalnie, po odłączeniu już nie. Trochę to irytujące, kiedy zupełnie nie wie się, co może być zepsute. Ktoś może ma jakieś pomysły?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Nie mam LPG. Ponoć jest za niskie ciśnienie dopływu paliwa do silnika i to może być przyczyną. Kto powiedział, że zapłaciłem za tą wiązkę i to wszystko, co do teraz zrobił? Samochód nie jest awaryjny, tylko przez okres jeżdżenia W220 stał na podwórku i nic w nim nie było robione. Był zaniedbany mechanicznie, a teraz po prostu te problemy są uciążliwe, gdy jeździ się na co dzień. Nie będę jechał do jakiegoś warsztatu oddalonego o 100 km, bo chcę mieć łatwy dostęp do samochodu w każdej chwili, gdyż zawsze mieliśmy dwa samochody, a teraz gdy jest jeden to trochę przeszkadza.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Pechowa ta Twoja S-ka. A tak chwalą ten model ludzie;) no ale cóż, na temat wiązki elektrycznej to wiedziałem że jest lipa. Sam przerabiałem ten temat w 124.
A może jakieś przewody podciśnieniowe od przepustnicy?? Gdzieś który jest uszkodzony? Jeżeli układ elektryczny jest w porządku, sprężanie w silniku okej, elektronika powiedzmy że opanowana. Ciężki temat. A masz lpg w aucie?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Pojedź gdzieś, gdzie specjalizują się w naprawach Mercedesów. Ceny przystępne a mają doświadczenie i wiedzę. Przecież sporo jest niezależnych warsztatów specjalizujących się w naprawach "Meśków".
Zrobią od razu to co powinni i wyjdzie taniej, niż jak gościu, który widać ma średnie pojęcie wymieni Ci pół auta zanim dojdzie do tego co się zepsuło.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Kopułka, przewody, świece i inne części układu zapłonowego są wymienione.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
A takie podstawowe elementy jak świece zapłonowe?
Warto też obejrzeć przewody WN, kopułkę i palec. No chyba, że układ zapłonowy w całości na wiązce to wtedy trzeba cewki sprawdzić.

0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do dawid3266: Ja już nauczyłem się nie płacić, jak mi mechanik coś wymienił a auto jest nadal nie sprawne.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Filtr niedawno wymieniony i szarpał. Teraz znów wymieniony i dalej szarpie. To nie to
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
A filtr paliwa kiedy wymieniałes?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
No co mam zrobić? ;)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Zgaduj zgadula, a ty kliencie płać :D
Znam to dobrze.....
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Bylo kupic stodziewiedziesiatke albo cos innego. "Locha" nie lubi napraw za pomoca drutu i mlotka...
...msci sie pozniej
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem. Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego. W każdej chwili może ...
14 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu. Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km. W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna. Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu. Środek też ...
15 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie