Wpis w blogu auta
Fiat Sedici
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 12867 razy
Data wydarzenia: 10.07.2011
Trochę o wadach Sedici
Kategoria: obserwacja
1. Komputer pokładowy jest sterowanym przyciskami przy zegarach - bardzo niewygodne, a podczas jazdy niebezpieczne. Nie obraziłbym się również, gdybym mógł RÓWNOCZEŚNIE śledzić przebieg dzienny i dodatkową funkcję (średnie spalanie, temperaturę itp. ). Czyli ekranik komputera mógłby być większy i pokazywać więcej.
2. Światła nie wyłączają się same po wyjęciu kluczyka, w przeciwieństwie do chyba wszystkich innych Fiatów. Owszem, po otwarciu drzwi słychać brzęczyk, więc raczej nie zapomnimy świateł wyłączyć, ale o włączeniu już brzęczyk nam nie przypomni ... Widać tu wyraźnie wpływ Suzuki na konstrukcję tego samochodu - inna logika elektroniki, chyba gorsza w standardach europejskich.
3. Jeszcze o logice sterowania w Sedici - radio nie da się włączyć bez kluczyka. W salonie mówili coś innego, ale chyba po prostu nie wiedzieli, o czym mówią. W sumie szkoda, czasem słucham radia na postoju.
W związku z punktem 2 szukam obecnie fajnego rozwiązania świateł dziennych do Sedici. Jest coś fabrycznego ?
Ostatnia aktualizacja: 12.07.2011 08:15:35
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Co do automatycznego włącznika świateł w serwisie - to zapewne dwie stówki ekstra Chyba że sprzedawca Was polubił przy kupowaniu
Sterowanie komputerem pokładowym powinno się znajdować na dźwigience kierunkowskazów - takie jest moje zdanie i tak jest np. w autach grupy VAG.
Przydałoby się założenie przez serwis automatycznego włącznika świateł po uruchomieniu motoru. Gasłyby wtedy również po wyłączeniu motoru
I na koniec, w Skodzie również nie mogę włączyć radia, jeżeli kluczyk nie znajdzie się w stacyjce. Dla mnie to w sumie drobiazg...
P.S. Świetny model - zawsze mi się podobał