Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 3028 razy
Data wydarzenia: 11.01.2011
Urwana śruba!!!!
Kategoria: awaria
Ps:
- Na czerwona pokazuję śrubę rzymską.
- Na niebieska pozuję urwaną śrubę.
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do HMC170: Mądra głowa po szkodzie Pozdrawiam
HMC170
Dodano: 13 lat temu
Ja te śruby zawsze wkrecam na tawot i przy nastepnej wymianie końcówek krecą sie jak po maśle, nic się nie urywa.
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do RAKUS1: Już po zabiegu zrobione!!!!.
Dodano: 13 lat temu
No nie wesoło ale na pewno dasz sobie z tym radę. Pozdrawiam
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do jaworznianin: Nie nie pierw klucz na tej śrubie złamałem oczkowy. I wziełem coś mocniejszego i wtedy puściła a mnie złapała złość!.
jaworznianin
Dodano: 13 lat temu
DELIKATNIE MÓWIĄ TROCHE PRZECHOLOWAŁEŚ(a może wytrzyma do viosny a tu klops)
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do mikam: Latka lecą i części też
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do JoeBo: Będzie grzanie. Pozdrawiam
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do dezerter100: Każdy pomysł jest dobry wiesz nie pomyślałem otym he he
mikam
Dodano: 13 lat temu
Niestety to już wiekowy samochód więc nie ma się co dziwić.
Dodano: 13 lat temu
Jak byś auto trzymał w garażu a nie jeździł to nic by się nie popsuło pozdrawiam
JoeBo
Dodano: 13 lat temu
No cóż. Autko się eksploatuje więc i takie fanaberie mogą się przytrafić. Powodzenia z palnikiem
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do grzegorzd8: A bezpieczęstwo jest najważniejsze Pozdrawiam
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do Tomaski: Jak nieda rady dego wykręcić to napewno wymienie. Pozdrawiam
Dodano: 13 lat temu
Do kiwi8521: drążek kierowniczy.
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do Tomaski: A niby co mam wymieniać tylko trzeba wykręcić a opornie się trzyma. Pozdrawiam
Qchar
Dodano: 13 lat temu
Najważniejsze bezpieczeństwo lepiej tak , niż w trakcie jazdy miałoby się to stać . Pozdr i życzę powodzenia
Dodano: 13 lat temu
Robota nie do pozazdroszczenia. Ale uszy do góry, na pewno sobie poradzisz!
grzegorzd8
Dodano: 13 lat temu
Współczuję. Paskudna robota. Ale zrobić trzeba to porządnie bo od tego zależy Twoje bezpieczeństwo. Pozdrawiam
Dodano: 13 lat temu
Już byś nie drutował... to jest bezpieczeństwo. Przyjdzie Ci hamować ostro w koleinie czy dziurze i będzie koło w poprzek. Wymień to zamiast palnikiem niby naprawiać.
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do manieklublin: Widać przygody lubią się powtarzać.
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do NOE-ANGEL: Wielkie dzięki za cene podpowiedzi kłaniam się. Pozdrawiam
kiwi8521
Dodano: 13 lat temu
Do lysy1233: A kurat padło na mnie wspaniale!!!.
NOE-ANGEL
Dodano: 13 lat temu
Aby uniknąć podobnych perypetii warto na kilka dni przed kręceniem śrub przy drążkach potraktować je WD 40 lub podobnym środkiem. Nie zawsze pomoże to uniknąć palnika ale daje szanse A na nasmarowanie gwintów przed skręceniem polecam smar grafitowy.
lysy1233
Dodano: 13 lat temu
Taki urok sterego auta... Kazdy z nas to przerabial z jakimis srubami...
Dodano: 13 lat temu
miałem kiedyś podobną przygodę...
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych