Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy murphy6 » Volkswagen szrot?







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika murphy6
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 5056 razy
Data wydarzenia: 10.12.2010
Volkswagen szrot?
Kategoria: inne
W ostatnim czasie przeglądałem internet aby poszerzyc swoją wiedzę ma temat samochodów i przypadkiem wszedłem na bardzo ciekawą stronę. Ten link nie jest przezemnie wymierzony w posiadaczy Volkswagenów Passatów, bo uważam że ten problem dotyczy wszystkich marek samochodów. Jaki to problem oczywiście dowiecie się po otwarciu poniższego linka:

http://vwszrot.pl/

Ostatnia aktualizacja: 10.12.2010 15:40:32
Dodano: 13 lat temu
szroty...nie cierpie tej marki,to auta dla ludu w gumofilcach,przepraszam za słownictwo
Dodano: 13 lat temu
Do grezur: totak jak w fordach padały podzespoły "wspaniałej" firmy DELPHI -przestali z nia współpracować bo psuła marke
Dodano: 13 lat temu
Święte słowa
Dodano: 14 lat temu
Stronę czytałem jakiś czas temu i tak jak inni twierdzę, że dotyczy to wszystkich producentów. O silnikach TSI (szczególnie 1.4) i skrzyniach DSG też robi się już głośno (w złym tego stwierdzenia znaczeniu). Tylko niektórym posiadaczom niemieckich aut nadal ciężko wytłumaczyć, że auta "na F" wcale nie są dużo bardziej awaryjne od niemieckich. Renault owiało się złą sławą o słynnej elektronice przez Lagunę II. Ale teraz np. Clio jest na 2 miejscu w rankingach niezawodności. Z większych wpadek Renault znam: silnik 2.0 IDE (które wycofano z produkcji), projektanta Laguny II, (w niektórych) wszystko po kolei padało (podczas liftingu wymieniono ponad 80% części w tym aucie), po lifcie, auto jest duuuużo mniej awaryjne. No i słynne silniki 3.0 V6 zaadaptowane do Scenica. W Passatach B5 (kiedyś się nim interesowałem ale w końcu kupiłem Lagunę - cieszę się z tego) na pewno aluminiowe zawieszenie i nierozbieralne wahacze, no i swego czasu wada konstrukcyjna - przecierające się przewody hamulcowe. Kiedyś Renault produkowało własne części, VW własne Opel własne. Teraz wszystkie części produkowane są w jednej fabryce i rozsyłane do producentów aut. Jednak taka ciekawostka: w mojej Lagunie większość części jest produkcji Renault. Jednak mam np. cewkę zapłonową produkcji Motoroli, czujnik ciśnienia powietrza General Motors, czy zawór biegu jałowego Hitachi. I jeśli coś szwankuje, to zwykle są to części właśnie tych zewnętrznych firm a nie Renaulta.
Dodano: 14 lat temu
Do pierwszego VW silnik projektował Ferdynant Porsche.Te samochody jeszcze jeżdżą!!Świetność niemieckich marek przeminęła wraz z rozpoczęciem produkcji części w Chinach.Teraz przodują marki japońskie,ich awaryjność jest dużo mniejsza niż niemieckich.
No ale kasa jest najważniejsza,częste naprawy-świeża gotówka:)
Dodano: 14 lat temu
Do murphy6: Tak, tak, ta jednostka jest zaawansowana technologicznie aż nadtto zapomniałem napisać że auto jest niespałna dwu letnie i będzie już miało trzeci silnik brawo Audi!
Dodano: 14 lat temu
Taak... stary ten link ale wciąż świeży temat. Powrócił za kulisy po pojawieniu się silniczków małych o super mocach - polo np. ma wymiany oleju co 35kkm i plan VW jest taki: 5 wymian (150-170kkm i na szrot) i gościu przychodzi do nas po nowe auto. Ot wyjaśniło się oczywiste tylko szkoda, że nie mówili od razu, a poczekali aż publika oswoi się z wymianami aut przed ćwiartką miliona kilosów...

250kkm to w weekend swoim struclem przekroczyłem - jeszcze 150kkm i do wymiany będę maił rozrząd bo wymienia się go prewencyjnie przy 400kkm;-). 800kkm dla tego silnika jest w zasięgu - tak robili Szwedzi w taxi w 9-5 z tymi silnikami ;-)
Dodano: 14 lat temu
No tak już bywa.
Dodano: 14 lat temu
Do tenjedyny13: Jak ja lubie twoje wywody
Dodano: 14 lat temu
Do tkm2004:
o silnikach FSI jeszcze będzie głośno ;) zapowiadają się na "bardzo żywotne" :) he he he
Dodano: 14 lat temu
Do tkm2004: Kiedyś czytałem test tego silnika i bardzo chwalili. Ta jednostka napędowa jest bardzo zaawansowana technologicznie. Mało pali i jest wydajna. Jak miałbym kupowac Q5 to napewno z tym silnikiem, bo za 3.0 TDI to nie wiedzą ile brac.
Dodano: 14 lat temu
Przykład silnika benzynowego: Audi Q5 2.0 turbo oczywiście quatrro, jest umówione na trzecią wymianę silnika, żłopie olej ponad 1 litr na 1000 km i brak mocy, mojego znajomego szef posiada to cudo.
Dodano: 14 lat temu
Do pioneerek: hehe Widze ze kolega podłapał mój tekst 2.0tdi= kupa Pozdro !
Dodano: 14 lat temu
no pewnie ze szrot ... to wkońcu król niemieckich pasów awaryjnych PO PROSTU 2.0 TDI 140KM !!! :) nie silnik to kupa ;)
Dodano: 14 lat temu
Ludzie mówią i piszą ze Passat b6 awaryjny, jak najbardziej taka prawda z tym ze należy pamiętać tu tez o Audi A4 b7, Audi a6, Skodzie Superb & Octavi, Seatach różnicy... Tam te usterki również występowały... Mówię tu o 2.0TDI bo taki jest w opisie na Vwszrot

W innych markach tez zdarzały się wpadki... W Renault niestety elektronika i 2.2DCI... W innych markach z kolei inne problemy ;)

Podając przykład Renault nie mam na celu obrazić właścicieli tych pięknych autek :)
Dodano: 14 lat temu
Jest dużo marek,na które połowa narzeka a połowa nie. Powiem np. o Audi A4. Niektórzy bardzo chwalą,za to inni nie bo są gorsze od modelu 80. A oto kilka słów,które ubiły mi się o uszy to tylko pare przykładów bo nie ma sensu się rozpisywać bardzo:
-
1.Są plastikowe w porównaniu do 80-tki
2.Aluminiowe zawieszenie koszty niesamowite,
3.Ciaśniejsze,
+
1.Ciekawsze wykończenie wnętrza,
2.Lepsze wygłuszenie,
3.Ciekawsze zegary,
4.Quattro w dieslu,
5.Ciekawa linia nadwozia

Szczerze to i tak wolę 80-tki bo i tak moim zdaniem są lepsze i ładniejsze. No dobra A4 nie jest brzydkie ale ja wolę bezawaryjną 80-tkę,do której kupię dużo części za 100zł a nie jak do A4 jedną. No i to zawieszenie.
Dodano: 14 lat temu
Nie zapominajcie tez o silnikach benzynowych FSI gdzie znowu jego problemem jest zbierający się nagar cała grupa Volkswagena go posiada
Dodano: 14 lat temu
Jeszcze kilka lat i będzie się mówić: "awaryjny jak VW" ;)
Dodano: 14 lat temu
Do V-Power: A ja bym powiedział: Volkswagen - więc nie ma co się dziwić. Bo kto mnie jest w stanie przekonać, że ta firma nie produkuje wyłącznie takich złomów.
Dodano: 14 lat temu
Bójcie się posiadacze Takich VW nie żart. Ale tak jest części są zrobione z gorszych materiałów szybciej się zużywają. Ktoś musi kupić taką cześć za nie małą cenę i z magazynów schodzą takie części i koncerny zacierają ręce a interes się kręci.Pozdrawiam
Dodano: 14 lat temu
Widziałem już kiedyś tę stronkę...
Tak jak już wspomniałeś problem ten dotyczy praktycznie każdego producenta.
Dawno minęły już czasy kiedy auta jednego producenta były bezawaryjne, a drugiego wręcz odwrotnie.
Ale co się dziwić, skoro w każdym aucie są części z kilkudziesięciu krajów i kilkudziesięciu producentów. Te same części w dużej mierze trafiają do zupełnie innych aut.
Wszystko się wymieszało, i efekty tego widać. Straciły marki które były uważane za bezawaryjne, ale za to zyskały, te które dotąd były uważane za bardziej awaryjne.
Jednym słowem - poziom się wyrównał, hehe :-)
Tak na marginesie jakiś czas temu trafiłem na ciekawy temat na forum Alfy, gdzie użytkownicy dzielili się swoimi problemami.
Ktoś w końcu zauważył, że problemy stwarzają głównie części producentów... niemieckich!
Czyli psują się auta włoskie, a dokładnie ich niemieckie części, hehe ;-)
Dodano: 14 lat temu
2.0TDI wiec nie ma się co dziwić :) Pozdro !
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl