Wpis w blogu użytkownika
KIA_fan
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1520 razy
Data wydarzenia: 16.01.2013
Volvo FH
Kategoria: inne
A tak poważnie: Bardzo szanuję kierowców zawodowych i zdaję sobie sprawę z ich ciężkiej pracy, podziwiam ich. Tym bardziej cieszę się, że Volvo wspiera bezpieczeństwo WSZYSTKICH uczestników ruchu. Ale co ja będę się produkować, po prostu zobaczcie.
PS Nie zdawałem sobie sprawy, że takie kolosy potrafią wręcz zatrzymać się w miejscu o.O
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
14
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
22
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Możliwe że tak bedzie, ale niwe ciężarowki są wysyłane w dalekie trasy, a dopiero starsze zużyte jeżdżą po naszym kraju, więc dla nas nic się nie zmienia hehe
PS Ja tam jeśli już musiałbym wybierać, to wolę niech taki ciągnik wjedzie mi d* za 10km/h niż 60km/h :>
Myj pałę!!!
Pozdro m/
:D
Ciekawy jestem jakby to wyglądało...myślę, że to już nie miało by nic wspólnego z bezpieczeństwem, a już w e36 to w ogóle hahaha ;]
Filmik ciekawy, a co do ,,zatrzymywania takich kolosów w miejscu'' - wbrew pozorom tak ogromne auta mają hamulce lepsze (nawet relatywnie) niż zwykłe auta - tak musi być, właśnie ze względu na ich gabaryty. Nie zmienia to faktu, że filmik i pokaz możliwości tego tira jest imponujący.
Pozdrawiam.
Na razie po Polskich drogach jeżdżą przeładowane ciężarówki z hamulcami bębnowymi, nawet jak jedzie na pusto to zawory regulujące siłę hamowania na poszczególnych osiach są już niesprawne, więc lepiej nie prowowokać losu.
Przy okazji apeluje aby nie hamować tirów przed wzniesieniem albo na śliskim zjeździe, bo albo was staranuje albo stanie pod górkę i zablokuje z waszą pomocą drogę
Pozdrawiam Jacek
Ja raczej widzę zastosowanie tego systemu, gdy kierowca zasłabnie, straci przytomność, whatever.. Wtedy lepiej niech nam zestaw wjedzie do tyłka z prędkością, dajmy na to, 20 km/h, niż 70 km/h i niestety z naszego wozu zostałby tylko przedni zderzak :D.
- Mamusie oszukasz,
tatusia oszukasz,
nawet żonę oszukasz,
ale fizyki NIE oszukasz!