Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Seat Toledo » V-power cdn







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Seat Toledo
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 690 razy
Data wydarzenia: 25.02.2010
V-power cdn
Kategoria: inne
Po przeczytaniu paru komentarzy nasuwa się taka refleksja Z tego co wiem wszystkie paliwa są z tych samych rafinerii a na poszczególnych stacjach dolewa się koncentratu prawdopodobnie litr czy kilka na zbiornik i może któremuś pracownikowi zapomniało się dodać ! Raz to przerabiałem zapłaciłem a afektu nie było Ile razy tankowałem tanie paliwo to po każdym takim tankowaniu zawsze auto kopciło. Od kiedy stosuję lepsze paliwo auto lepiej zapala ciszej chodzi .Można uzyskać podobny efekt tankując zwykłe paliwo i okresowo stosować dodatek do paliwa na pewno wyjdzie to taniej!Wydaje mi się ze spadło też zużycie oleju teoretycznie jest to możliwe oczyszcza się komora spalania i pierścienie zaczynają lepiej pracować na turbo tez to ma wpływ łopatki wirnika pokryte nagarem zmieniają wyważenie turbiny Ogólnie nagar dla silnika jest jak rak !To co pisałem o 3 zbiornikach to 3000 km przejechanych i dopiero jakiś efekt zmiany Ten nagar gromadził się przez 370 tyś ! Stojąc w korkach słyszę jak nowsze auta klekocą a moje jakie ciche ! Rano jadąc do pracy też widzę jak z innych dym leci a u mnie w lusterku nic
Dodano: 14 lat temu
Do Galen: tankuje 98 , roznica jest taka ze sie szybciej zbiera i przejade wiecej km niz na 95.
Dodano: 14 lat temu
Do ic3man1982: Jeźdzę dieslem i tankuję najczęściej na shell bp i orlen
Orlenowski zwykły ekodiesel jest porównywalny z paliwami zachodnimi Trzy lata temu paliwa dostępne w kraju znacznie odbiegały od jakości zachodnich Dzisiaj odwrotnie orlenowskie paliwo mam na myśli eko diesel nawet jest lepsze od jakości na tanich stacjach zachodnich nie firmowych
Dodano: 14 lat temu
Moim zdaniem tankowanie na stacjach renomowanych firm opłaca się bardziej niż tankowanie na stacji "Zenka Jarzyny". Duże sieci stacji działają na zasadach franczyzy i nikt raczej nie kombinuje z jakością paliwa. Zresztą jedzie jedna cysterna i zrzuca paliwo na kilku stacjach. Nie ma czasu na szwindle. Inna sytuacja w przypadku malutkich zapyziałych stacyjek z dystrybutorami rodem z PRL'u. Tam właściciel ma zazwyczaj czas, żeby coś kombinować (co nie oznacza, że kombinuje). Na stacjach dużych koncernów jest zazwyczaj duży ruch a tym samym obrót paliwem. Nic nie stoi w zbiornikach przez kilka tygodni/miesięcy. Poza tym duże koncerny stosują programy lojalnościowe (zazwyczaj guzik warte), które w pewien niewielki sposób rekompensują różnicę w cenie między stacją dużej sieci a dystrybutorem w krzakach.
Jeśli natomiast chodzi o paliwo wysokooktanowe (98+), to ja osobiście nie widzę żadnej równicy ani w spalaniu, ani w kulturze pracy. Może w przypadku nowszych (bardziej czułych) silników coś tam można wyczuć? Ja tankuję, zarówno LPG jak i noPb, na sieci stacji BP i póki co nie narzekam.

Mały edit: Artykuł na temat jakości paliw:

25.02. Warszawa (PAP) - Ok. 3 proc. stacji sprzedawało w 2009 roku benzynę i olej napędowy niespełniające norm jakościowych - wynika z danych UOKiK. Rok wcześniej było to 4,2 proc. W przypadku gazu LPG zastrzeżenia dotyczyły 0,78 proc. badanych placówek. W 2008 r. było to 5,81 proc.

Jak pokazują badania przeprowadzone w 2009 r. przez Inspekcję Handlową, których wyniki opublikował w czwartek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, jakość paliw ciekłych sprzedawanych na stacjach benzynowych polepszyła się. Norm nie spełniało 3,08 proc. przebadanych próbek - rok wcześniej było to 4,2 proc. W przypadku oleju napędowego wymaganiom nie odpowiadało 3,75 proc. W 2008 roku było to 4,23 proc. Norm nie spełniało też 2,58 proc. przebadanej benzyny. Rok wcześniej nie spełniało ich 4,18 proc.

Również mniej nieprawidłowości niż rok temu inspektorzy stwierdzili podczas kontroli jakości gazu LPG. W 2009 r. znaleźli je w przypadku 0,78 proc. sprawdzonych stacji. Rok wcześniej było to 5,81 proc. Odstępstwa od norm jakościowych stwierdzono w województwach: lubuskim - 6,25 proc. skontrolowanych stacji, łódzkim - 2, 38 proc., lubelskim - 2,27 proc., śląskim - 2,04 proc. i mazowieckim - 1,12 proc.

Inspekcja Handlowa skontrolowała także stacje, na które skarżyli się konsumenci, które wytypowały organy ścigania oraz te, na których w poprzednich latach stwierdzono nieprawidłowości. Z pobranych 1394 próbek oleju napędowego i benzyny na 774 stacjach zakwestionowano 48 próbek oleju napędowego (6,65 proc.) i 20 próbek benzyn (2,98 proc.). Najwięcej nieprawidłowości stwierdzono na stacjach, na których zakwestionowano w poprzednich latach jakość oferowanych konsumentom paliw - 13,2 proc. (w 2008 roku - 20 proc.).

Odstępstw od wymagań jakościowych nie zanotowano w województwie podlaskim. Niewielki odsetek zanotowano również w województwach: wielkopolskim (1,25 proc.), dolnośląskim (1,88 proc.) i mazowieckim (1,99 proc.), najwięcej zaś w opolskim (16,67 proc.) i lubuskim (10 proc.).

Zdaniem Urszuli Cieślak z biura Reflex, zajmującego się analizami rynku i prognozowaniem cen paliw, wyniki kontroli dowodzą, że właściciele stacji bardziej troszczą się o jakość sprzedawanych przez siebie paliw. Jej zdaniem jest to z jednej strony efekt licznych kontroli, a z drugiej przyzwyczajeń klientów, którzy chętniej wybierają stacje, którym ufają, przedkładając jakość nad cenę.

"Jeżeli paliwo nie spełnia norm, to właściciele tracą koncesję. Groźba kary może więc powodować, że ci, którzy świadomie lub nieświadomie sprzedawali paliwa gorszej jakości, uznają, że jest to po prostu nieopłacalne" - powiedziała PAP Cieślak.

Jak poinformowała rzeczniczka UOKiK, w wyniku przeprowadzonych kontroli, w 2009 roku Inspekcja Handlowa skierowała do prokuratur 90 zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Do sądów skierowano 7 aktów oskarżenia, 37 spraw umorzono m.in. z powodu braku znamion przestępstwa, niewykrycia sprawcy i znikomej szkodliwości czynu, 17 jest w toku. Obowiązujące przepisy przewidują surowe sankcje za obrót paliwem złej jakości - grzywnę w wysokości do 1 mln złotych lub karę pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. (PAP)
Dodano: 14 lat temu
Pytanie tylko o jakiem "lepszym" paliwie mówimy, czy chodzi Ci o paliwo z renomowanych stacji (jak np. shell czy BP) czy może o paliwo z wyższą liczbą oktanową (98+). Jeśli myślisz o tym pierwszym to masz rację, szczególnie w odniesieniu do diesla, ale ciągle ameryki nie odkryłeś...
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl